24779
netweters
|
152633
antwoorden
|
20726
vragen
|
Via de tv-box staan er voor de programma's van VTM geen korte inhouden gepubliceerd. Daar waar dat met de digicorder wel het geval is.
Ook kan er via de digicorder tem 13/09 programmatie gezien worden, bij een tv-box niet, enkel tot 08/09 momenteel.
Kan dit verholpen worden aub.
Opgelost! Ga naar oplossing.
En je hebt een tv-box ?
Ik zie dit :
Zijn mijns inziens niet echt de correcte korte inhouden.
Zoals ik reeds eerder zei : enkele 9, 14 en 15 september hebben de correcte inhoud, de rest niet.
Het is niet omdat ze niet op mijn print screen staan dat ze correct zijn ...
5, 6, 7, 8, 12, 13 september zijn verkeerd, en mensen met een digibox kunnen momenteel zelfs al 16 september zien.
Vreemd dat dat bij u wel correct zou staan, kan je printscreen tonen aub ?
@FAD ik vergelijk de info van de Yelo app en de tv box app welke ik beiden ter beschikking heb om te checken en de tv box zelf, de info op de tv box laad in via internet,
misschien dat er daar ergens iets fout gaat, nog geen update gehad ofzo???
heb je de tv box al eens herstart????
kan de oplossing zijn voor de nieuwe juiste EPG.
@Master-Magic Ik heb de tv box net herstart ... nog steeds hetzelfde.
Vind het vreemd dat jij het correct kan zien, want ik heb een vriendin met tv-box en die heeft net hetzelfde probleem als ik ...
Heb jij een printscreen van wat je ziet via de tv-box aub ?
Ja ik ook ... zoals ik al zei hé ...
Maar niet de anderen dagen, daar staat geen korte inhoud.
Dus dan zien wij hetzelfde hé, dan heb jij ook geen korte inhouden ...
Jullie inhouden op VTM staan nu goed vanaf 06/09, en zijn weer verkeerd vanaf 20/09 ...
zucht ...
Vrees dat dit elke week zo zal zijn, de donderdag is er een epg update voor alle zenders en komen de nieuwe en aangepaste erbij en worden de foutjes tot een bepaalde periode aangepast waar nodig, denk dat de nieuwe aanbieder geen 14 dagen epg doorgeeft, voor de aanpassing naar de nieuwe aanbieder was dit niet, en raar maar waar op de yelo en digicorder epg is dit probleem niet, dus is er ergens een probleem met aanvoer en injectie in de tv box lijn.
Idd, probleem stelt zich niet via digibox.
Kan allemaal best zijn nieuwe provider epg en dergelijke, maar los het op aub !
Dit is geklungel op deze manier en zeker geen publiciteit voor Telenet ! Klanten worden dit beu.
Onze factuur is echter geen geklungel en we betalen voor professionele service, niet om zo maar hier en daar wat te proberen en bugs op te lossen ...
Voor er overgegaan wordt naar een nieuwe provider, zou er toch een testfase moeten geweest zijn ? Dan moeten zo'n zaken toch naar boven komen, dat kan toch niet anders ?
De eindklant zou hier niets, maar dan ook niets mogen van ondervinden !
Er is nog werk aan de box,
en als iets verandert dan kan er iets mis gaan
geef dit tijd het zal wel in orde komen
Wanneer wordt dit opgelost aub ? Nog steeds geen 14 dagen vooruit korte inhouden de bekijken ... steeds 1 dag te laat ...