Beantwoorden
Garfieldels
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Dat loopt vlotjes. Primeur! Pageturner! It's your third party!

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

Hallo, hierbij wil ik melden dat de ondertiteling op de zender Vier bij een opname van Gert Late Night van eergisteren en gisteren de ondertiteling niet zichtbaar is.  Als je op het 3 puntjes menu drukt dan staat er niks vermeld over ondertitels, je krijgt andere opties.

In mijn profiel heb ik ondertitels voor slechthorenden.

De opname stoppen en opnieuw starten helpt niet.

Kan dit opgelost worden? 

0 Likes
25 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

@Garfieldels 

Je kan deze problemen melden bij de klantendienst. Ik heb opgemerkt dat de ondertiteling slecht is. Dit is al gemeld in het verleden maar duidelijk nog niet opgelost.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Garfieldels
Experienced Beetjesweter
Berichten: 6
Dat loopt vlotjes. Primeur! Pageturner! It's your third party!

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

Zal ik doen 🙂

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

@Suzy Kan je dit doorgeven aub? Ondertitels moeten aangezet worden voor de zender Vier. Geen ondertitels bij opnames. Dit is al meermaals gemeld. Waarom blijft dit gebeuren?

 

Is er al meer nieuws ivm het vorige topic van ondertitels van Vier?

0 Likes
XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Topicwurm! Al 25 duimen! π-DAY! Say what?!

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

Als Vier de ondertitels niet actief zet op een bepaalde aflevering gaat Telenet daar niets aan kunnen veranderen...

 

 

Ik heb een Digicorder en als ik TXT aanzet op 888 krijg ook ik geen ondertitels te zien bij deze afleveringen...

 

Vier heeft dus voor dat programma geen ondertitels beschikbaar gesteld!

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

@Ex-Netweter ik heb dit afgelopen vrijdag reeds doorgegeven om na te kijken. 😉 Heb het zelf niet op een live aflevering kunnen testen, maar bij een opname of terugkijk-tv van dit programma had ik geen ondertitels op de TV-box.

 

Vervolgens ook eens op de digicorder getest en daar kon ik bij terugkijk-tv gebruik maken van de teletekst ondertitels. Een opname of live tv van dit programma op de digicorder ook niet kunnen testen.

 

Men ging het verder onderzoeken.


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

@Suzy 

Een (ver gezochte?) hypothese.

Is het niet zo dat er twee systemen zijn van ondertiteling? De oude manier via een simulatie van Teletext en de DVB methode. Neem nu BBC entertainment (kanaal 26), teletext is op deze zender niet beschikbaar maar op mijn tv kan ik wel de ondertiteling aanzetten, omdat ze de dvb ondertitteling gebruiken. Ik denk dat de grote meerderheid van hedendaagse afstandsbedieningen van tv's een knop 'subtitle' hebben, maar daar hebben settop box (tv-box, Digicorder/box) geen boodschap aan. 

Als nu vier de dvb ondertiteling gebruikt heeft, en niet de teletekst, dan zou het kunnen dat je een ander resultaat hebt als je de terugkijk tv gebruikt. Ik kan niet in de interne keuken van Telenet kijken, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat Telenet de programma's van Vier (of een andere zender) twee keer opslaat. Ik kan me eveneens moeilijk voorstellen dat de zender twee keer een stream doorzend naar Telenet, één keer met ondertiteling en één keer zonder. 

 

0 Likes
XiroN
Professional Weetjesweter
Berichten: 36
Topicwurm! Al 25 duimen! π-DAY! Say what?!

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

Gisterenavond waren er wel ondertitels beschikbaar via txt (888) op de aflevering van GLN... 🤔 (via digicorder tijdens live kijken)

Ex-Netweter
 

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

@Suzy Kan jij de subs aanzetten voor Q2?? Zowel live tv als opnames zijn er geen ondertitels aanwezig bij Matroesjkas op maandag.

Dit stond allemaal aan de vorige keer dat ik het vroeg.

 

Moet dit nu elke keer weer aangezet worden bij een softwareupdate?!

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

@Ex-Netweter ik zit momenteel even te kijken en als je teletekst gebruikt heb je ze wel 😉 (live kijken)


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

@Ex-Netweter dit heeft niet met de software update te maken. Matroesjkas is opnieuw doorgestuurd om na te kijken. 

 

Voor Gert Late Night zijn de ondertitels ondertussen (sinds 12/09) terug in orde op opnames en terugkijk-tv. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
odette1
Freshman Beetjesweter
Berichten: 4
It's your fifth party! It's your fourth party! Pageturner! It's your third party!

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

Waarom geen ondertiteling bij matroesjkas bij opname

0 Likes
Ex-Netweter
 

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?

@Suzy Jij geeft dit door zodat het volgende week gewoon werkt bij opnames (Q2, Matroejskas, maandagavond)

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?


@Ex-Netweter  schreef:

@Suzy Jij geeft dit door zodat het volgende week gewoon werkt bij opnames (Q2, Matroejskas, maandagavond)


Als ze schrijft: "Matroesjkas is opnieuw doorgestuurd om na te kijken. " kunnen we erop vertrouwen dat zij dit doorgegeven heeft.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Geen ondertitels op VIER met Gert Late Night?


@Ex-Netweter  schreef:

@Suzy Jij geeft dit door zodat het volgende week gewoon werkt bij opnames (Q2, Matroejskas, maandagavond)

@Ex-Netweter wanneer ik aangeef dat ik het heb doorgegeven, mag je er zeker van zijn dat ik dit ook effectief gedaan heb. Dingen zeggen, maar ze niet doen is niet zo mijn ding. 😉

 

Maar dat betekent ook dat ikzelf helaas niet meer kan doen. Al zou ik het wel tof vinden als ik elk probleem (klein of groot) zelf zou kunnen oplossen. Betekent dit dat het opgelost zal zijn tegen de aflevering van maandag? Ik hoop van wel, maar daar heb ik geen zicht op. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.