41891
netweters
|
18400
gesprekken
|
19887
vragen
|
De Telenet TV app onthoudt de inloggegevens niet zoals het hoort en gebeurt bij elke andere app. Ik moet steeds weer mijn mailadres en wachtwoord handmatig ingeven. Bij mijn vriendein met een Galaxy S22 en Android 12 is het net hetzelfde
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Telenet TV app
Ik zou nog geen 14 dagen wachten,TV opzeggen gewoon.
Dag iedereen
Ik had hier nooit last van maar sinds ik een maand geleden mij inlogde met een nieuw toestel in de Telenet TV-app heb ik dit probleem. Ik word namelijk overal steeds afgemeld, zowel mijn gsm als laptop. Elke dag moet ik mij opnieuw inloggen wanneer ik op de Telenet TV-app wil gaan.
Kan het zijn dat er te veel geregistreerde toestellen zijn? Kan ik dit ergens zien?
Alvast bedankt!
Ik moet op de Telenet TV app ook zo goed als iedere keer inloggen (op de PC), maar vermits mijn UID en PWD onthouden worden hoef ik enkel op AANMELDEN te klikken.
Is dit ook hetgeen jij moet doen of moet jij werkelijk steeds uw UID en PWD zelf terug intypen?
Mijn laptop onthoudt indd mijn gegevens waardoor ik enkel op 'aanmelden' moet duwen. Mijn smartphone echter niet. Telkens moet ik het intypen. Een maand geleden moest ik nooit op aanmelden duwen..
Hier ook steeds geval van herinloggen op tablet die elke avond wordt gebruikt voor telenetvtv app.
Het jammere ook van die app is, dat er geen passwoord word opgeslagen. Terwijl heel veel apps, als je op balkje gebruikersnaam klikt je direct je email kan kiezen, paswoord automatisch word ingevuld en je kan inloggen. Ook dat is weer een gemiste optie in telenet tv-app
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Net even nagekeken op de foon (Android). ook daar moet ik niks meer invullen. Heb daar trouwens een setting voor zien staan in de app configuratie: pincode automatisch aanvullen op "on" gezet.
Of gaat dat over iets anders? Zou natuurlijk kunnen ....
Net ff gecheckt, moest terug inloggen, bij men instellingen stond deze optie aan.
Ik denk dat dit optie is, om automatisch je pincode in te geven om 18+ filmen te kijken of te bestellen. Want als je naar gezinsinstellingen gaat, spreken ze ook over pincode.
Ik kan totaal verkeerd zijn, maar met app volledig af te sluiten ofzo zie ik nergens dat ik pincode moet ingeven. 🫤
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Dit is een algemeen probleem met de TV-apps van telenet. Ik heb bijna 2 jaar de flow-app gebruikt en daar moest ik bijna dagelijks op 1 van de toestellen opnieuw inloggen via een QR-code. Daar is hier in de groep al meerdere keren melding van gedaan.
Sinds ruim een maand heb ik overal de nieuwe Telenet-app geinstalleerd in de hoop dat het probleem opgelost is maar het is alleen maar erger geworden. Bijkomend is dat je nu bijkomen verplicht bent om steeds 1 minuut reklame te kijken op diverse zenders. Gisteren ben ik dan maar weer overgeschakeld naar de flow app. Daar kun je de reclame nog doorspoelen en moet ik maar een 4-tal keer per week opnieuw inloggen.
Hallo ik weet niet of het bij Liesje hetzelfde is maar bij mij onthoudt de app wel de gegevens in de Windows app (PC) maar niet op de gsm. Daar moet ik telkens manueel alles invullen
Ondertussen zijn er al "tig" reacties geweest over dikwijls hetzelfde probleem maar nog geen oplossing. De tip om iets te wijzigen in app-instellingen is volgens mij ook niet aanwezig in de laatste Android versie. Hoe kunnen we dit naar Telenet zelf doorgeven?
Dit topic is al meerdere malen aangehaald, laatste post leek, eind december 2022, een nieuwe release de oplossing zijn. Ik heb deze app pas een maand geleden gedownload (maart 2023) en ik heb het probleem dat ik sporadisch opnieuw moet inloggen.
Ik heb dit probleem zowel op mijn nvidea shield als onze google TV.
ps: sporadisch = 2-3x per week.
Dit probleem is eind maart ook door andere gebruikers hier gemeld: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Herhaaldelijk-inloggen-op-de-Telenet-TV-...
Je kan beter de apps van de omroepen zelf gebruiken, die onthouden je login: