Beantwoorden
DannyVD
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

De Telenet TV app onthoudt de inloggegevens niet zoals het hoort en gebeurt bij elke andere app. Ik moet steeds weer mijn mailadres en wachtwoord handmatig ingeven. Bij mijn vriendein met een Galaxy S22 en Android 12 is het net hetzelfde

 

Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Telenet TV app

20 reacties
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

Al maaaaaanden een probleem helaas

  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
loti
Experienced Veelweter
Berichten: 384
JACKPOT! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

Ik zou nog geen 14 dagen wachten,TV opzeggen gewoon.

0 Likes
Liesje1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

Dag iedereen

Ik had hier nooit last van maar sinds ik een maand geleden mij inlogde met een nieuw toestel in de Telenet TV-app heb ik dit probleem. Ik word namelijk overal steeds afgemeld, zowel mijn gsm als laptop. Elke dag moet ik mij opnieuw inloggen wanneer ik op de Telenet TV-app wil gaan.

Kan het zijn dat er te veel geregistreerde toestellen zijn? Kan ik dit ergens zien?

Alvast bedankt!

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

@Liesje1 

Ik moet op de Telenet TV app ook zo goed als iedere keer inloggen (op de PC), maar vermits mijn UID en PWD onthouden worden hoef ik enkel op AANMELDEN te klikken.

Is dit ook hetgeen jij moet doen of moet jij werkelijk steeds uw UID en PWD zelf terug intypen?


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Liesje1
Freshman Weetjesweter
Berichten: 11
Star Wars Day Follow the reader, reader! Leesbeest! Goed gevonden!

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

Mijn laptop onthoudt indd mijn gegevens waardoor ik enkel op 'aanmelden' moet duwen. Mijn smartphone echter niet. Telkens moet ik het intypen. Een maand geleden moest ik nooit op aanmelden duwen..

0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

@StefaanH @Liesje1 

Hier ook steeds geval van herinloggen op tablet die elke avond wordt gebruikt voor telenetvtv app.

Het jammere ook van die app is, dat er geen passwoord word opgeslagen. Terwijl heel veel apps, als je op balkje gebruikersnaam klikt je direct je email kan kiezen, paswoord automatisch word ingevuld en je kan inloggen. Ook dat is weer een gemiste optie in telenet tv-app

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

@DeLLiAnO  en @Liesje1 

Net even nagekeken op de foon (Android). ook daar moet ik niks meer invullen. Heb daar trouwens een setting voor zien staan in de app configuratie: pincode automatisch aanvullen op "on" gezet.

Screenshot_20230326_185138_Telenet TV.jpg

 

Of gaat dat over iets anders? Zou natuurlijk kunnen ....


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
DeLLiAnO
Freshman Allesweter
Berichten: 1085
Meer goede raad dan tante Kaat Een mailpaal! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes?

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

@StefaanH 

Net ff gecheckt, moest terug inloggen, bij men instellingen stond deze optie aan.

Ik denk dat dit optie is, om automatisch je pincode in te geven om 18+ filmen te kijken of te bestellen. Want als je naar gezinsinstellingen gaat, spreken ze ook over pincode.

Ik kan totaal verkeerd zijn, maar met app volledig af te sluiten ofzo zie ik nergens dat ik pincode moet ingeven. 🫤

 


_______________________

If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.

0 Likes
YvesV
Professional Weetjesweter
Berichten: 40
Wereld gedichtendag Complimentendag Star Wars Day On a roll...

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

Dit is een algemeen probleem met de TV-apps van telenet. Ik heb bijna 2 jaar de flow-app gebruikt en daar moest ik bijna dagelijks op 1 van de toestellen opnieuw inloggen via een QR-code. Daar is hier in de groep al meerdere keren melding van gedaan.

Sinds ruim een maand heb ik overal de nieuwe Telenet-app geinstalleerd in de hoop dat het probleem opgelost is maar het is alleen maar erger geworden. Bijkomend is dat je nu bijkomen verplicht bent om steeds 1 minuut reklame te kijken op diverse zenders. Gisteren ben ik dan maar weer overgeschakeld naar de flow app. Daar kun je de reclame nog doorspoelen en moet ik maar een 4-tal keer per week opnieuw inloggen.

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Lezersgoud. Respect!

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

@Liesje1 Ik heb jouw topic samengevoegd met dit omdat het over hetzelfde onderwerp gaat.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
DannyVD
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

Hallo ik weet niet of het bij Liesje hetzelfde is maar bij mij onthoudt de app wel de gegevens in de Windows app (PC) maar niet op de gsm. Daar moet ik telkens manueel alles invullen

0 Likes
DannyVD
Experienced Beetjesweter
Berichten: 3
Primeur! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! En we zijn vertrokken!

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

Ondertussen zijn er al "tig" reacties geweest over dikwijls hetzelfde probleem maar nog geen oplossing. De tip om iets te wijzigen in app-instellingen is volgens mij ook niet aanwezig in de laatste Android versie. Hoe kunnen we dit naar Telenet zelf doorgeven?

0 Likes
ive1976
Freshman Beetjesweter
Berichten: 2
Pageturner! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

Dit topic is al meerdere malen aangehaald, laatste post leek, eind december 2022, een nieuwe release de oplossing zijn. Ik heb deze app pas een maand geleden gedownload  (maart 2023) en ik heb het probleem dat ik sporadisch opnieuw moet inloggen. 

 

Ik heb dit probleem zowel op mijn nvidea shield als onze google TV. 

 

ps: sporadisch = 2-3x per week.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Herhaaldelijk inloggen op de Telenet TV-app

Dit probleem is eind maart ook door andere gebruikers hier gemeld: https://www.netweters.be/t5/De-nieuwe-Telenet-TV-box-TV-app/Herhaaldelijk-inloggen-op-de-Telenet-TV-...

Je kan beter de apps van de omroepen zelf gebruiken, die onthouden je login:

0 Likes