24756
netweters
|
152404
antwoorden
|
20700
vragen
|
Hallo,
Mijn huidige digicorder doet al een paar maanden vreemd: haperen, geluid valt soms weg etc. Maar ik zou wel graag de nieuwe cloud box willen natuurlijk.
Is deze al beschikbaar intussen?
Hartelijk dank
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Whengkrak Een opname op normaal tempo afspelen, kan altijd!! Versneld doorspoelen, traag x2, met klank is niet alleen interessant om vertraagd te kijken, maar bvb ook om een bepaalde scene terug op te zoeken.
opnames worden opgeslaan in de cloud. weet iemand hoe lang deze beschikbaar blijven? w
ordt je verwittigd als ze verwijderd worden zodat je kan verlengen?
op de huidige digicorders wat je hebt, kan behouden blijven, onbeperkt in de tijd
Men geeft op:60dagen bewaren van opnames wel heel kort, er zou een mogelijkheid zijn tot max 5jaar maar hoe?
Ik vind 35€ om te wisselen eigenlijk diefstal men betaald al een stevige stevige huurprijs en waarschijnlijk zijn de nieuwe toestellen een stuk goedkoper (geen Hd meer) heb juist nog een eenmalige toeslag van+/-40€ betaald om zogezegd al mijn producten gelijk te zetten???Altijd kassa kassa bij Telenet
werkt de nieuwe tv box ook met een modem only
@robatoras schreef:werkt de nieuwe tv box ook met een modem only
Daar is een eenvoudig antwoord op: NEEN !!
Verlengen van periode kan niet.
Wil je het langer houden zal je het in de periode van 5jaar terug moeten opnemen. Ik vermoed dat uw opname, zonder verwittiging gaat verdwijnen na 5 jaar.
Groeten
Lap ... 35 EUR voor bestaande klanten! Gratis voor nieuwe klanten!
En niet combineerbaar met digboxen in eigendom waarvan ik er 2 heb!
Doei ... jullie project is bij deze al grandioos geflopt.
En staat er eindelijk 1080p op voor tv uitzendingen?
Netflix interesseert mij niet op de tv box, want daarvoor gebruik ik mijn 4K AppleTV dat het van het is.
En DLNA is ook al niet meer mogelijk? Gaan we terug naar de prehistorie?
Wat je nu schrijft lijkt heel erg op de reacties bij de overgang van SD naar HD decoders. Voorlopig moet je niets doen. Je kan gewoon wachten tot je hem gratis kan wisselen.
Groeten
Kan de box nog bediend worden via mijn universele logitech harmony 900 rf afstandsbediening, achter gesloten kastdeuren dus?
En wanneer kan ik hem dan gratis ruilen?
Daarbij: ik moet hem niet hebben, want geen DLNA, geen 1080p tv uitzendingen, niet combineerbaar met mijn 2 digboxen in eigendom (die moet ik eerst verkocht krijgen).
#geflopt
Alweer een slag in ons gezicht. Jarenlang klant van Telenet wat andermaal niet beloond wordt. FOEI Telenet. Nooit gehoord van trouwheid en betere klantenbinding?
€35 om over te schakelen naar de nieuwe tv-box en op de koop toe kan ik hem niet in gebruik nemen wegens modem-only.
De tijd is aangebroken om alles eens op een rijtje te zetten en mijn conclusie te trekken.
@Depanne
"heb juist nog een eenmalige toeslag van+/-40€ betaald om zogezegd al mijn producten gelijk te zetten???Altijd kassa kassa bij Telenet"
Dit is geen toeslag. Je zal voor een produkt voor een iets langere periode belaald hebben.
Als je je facturen goed bekijkt zal je het merken aan de data
Never change a winning team. Ik ben pas een maand klant! Ben ik dan nieuwe klant of bestaande klant? Als ik mijn 2 digi’s moet ruilen, moet ik dan € 70,00 betalen?
Dit zal wel vervelend zijn voor jou, al de kritieken, positief of negatief, maar ben ik nog nieuwe klant of ben ik al bestaande klant?
Anders hou ik mijn digicorder en digibox nog hoor. Ik heb ze pas, nog geen maand, en alles werkt perfect nu.
Ik hoop alleen dat Telenet nu niet stelselmatig de digi’s gaat beginnen te kelderen eens ze stuk zijn of om toch maar TV-boxen aan de man te kunnen brengen??