De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Netflix op TV-box werkt niet

Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meerweter
Berichten: 90
It's your third party! Al 25 duimen! Say what?! Goed bezig!

Na anderhalf jaar werkt de Netflix app op de TV-box nog steeds meer niet dan wel. Ik kijk hierdoor vooral via de gewone tv-app op de tv. Via de TV-box start ie gewoon vaak niet op, constant TV-box resetten of nr fabrieksinstellingen, dan gaat Netflix weer, ook HDR content nog steeds dramatisch beeld (witte glinstering). De keren dat ik af en toe nog eens via de TV-box probeer ist vaak njet. Ik geef het op den duur op, want op den duur ben je meer aan het resetten vd TV-box dan dat je er effectief mee Netflix kijkt.

0 Likes
Beantwoorden
16 reacties
Highlighted
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
Handje vol! Goed gevonden! Nog geen reader's digest? :-) Nice talking to you!

Hey daar! 

 

Misschien kan dit je helpen? Ik ben zelf geen expert met dit soort dingen maar je kan altijd wachten op een goed antwoord 😃 https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/apps-op-de-telenet-tv-box/ 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meerweter
Berichten: 90
It's your third party! Al 25 duimen! Say what?! Goed bezig!

@JongeKet  die link bestaat blijkbaar niet.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Weetjesweter
Berichten: 42
Handje vol! Goed gevonden! Nog geen reader's digest? :-) Nice talking to you!
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meerweter
Berichten: 90
It's your third party! Al 25 duimen! Say what?! Goed bezig!

@JongeKet Daar staat niet bij qua probleemoplossing e. Nu werkt ie zelfs totaal niets meer na reset, even Netflix logo en homepage, en dan zwart scherm.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meesterweter
Berichten: 2547
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Umbra666 

Werkt de rest nog wel?

Als daar ook problemen mee zijn is de tijd gekomen voor een andere. Als je er al een zou kunnen krijgen.


  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meerweter
Berichten: 90
It's your third party! Al 25 duimen! Say what?! Goed bezig!

@louishufk al de rest werkt top, live tv, opnames, terugkijktv. Probleem is van in begin Netflix. 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Meesterweter
Berichten: 2547
Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Umbra666 

Beter zou geweest zijn dat de rest ook niet goed werkte. Dan was het duidelijk wat er moest gebeuren. Nu is het een twijfelgeval.

 


  Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Hey, jij weer! :-) Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Heb hetzelfde probleem,  ik volg

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
Berichten: 1474
GP, kort voor Giga Poster! Like a journalist. Krak Hallo zeg! Wat weet jij niet?

@StevieB de box al eens herstart ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Hey, jij weer! :-) Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Ja hoor, knop is bijna versleten 😉

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Mooi, mooi!

Wij hebben hier al tijden hetzelfde probleem. Telkens herstarten word je beu. De laatste raad die ik bij de Telenet helpdesk kreeg was om de tv-box bij een Telenpunt te gaan inruilen voor een nieuw toestel...... dat terwijl het toestel nog geen jaar oud is.... Door de vele meldingen hier denk ik ook dat het probleem niet in het toestel zit maar meer algemeen... in de software bv.... 

 

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Allesweter
Berichten: 1222
Applaus voor jezelf! It's your fifth party! Straf. Héél straf! Boek alvast het Sportpaleis!

@RitaBee   Echt algemeen is het niet omdat ik hier geen probleem ondervind met Netflix. Ik moet mijn box ook wel eens herstarten omdat er iets niet goed werkt maar dat is misschien 1x om de 2 maanden ofzo.

 

Waarom sommige mensen wel constant problemen hebben met Netflix moet uiteraard ergens aan liggen. Als je de tvbox gaat omruilen dan weet je tenminste of het daar aan gelegen heeft of niet. Je verliest ook niets met het omruilen, omdat alles in de cloud staat.

Blijft het probleem er met een andere box, dan is er iets anders mis en dan moet Telenet dat onderzoeken, maar dan kan al uitgesloten worden dat het aan de box ligt.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Berichten: 9
Leesclubje starten? Primeur! Pageturner! Mooi, mooi!

Bedankt voor je info.  Ik denk dat ik dat omwisselen na het weekend toch maar eens ga doen. Het is tè vervelend geworden ....

 

 

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Berichten: 6
Pageturner! Hey, jij weer! :-) Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf!

Dit weekend proberen gaan wisselen, maar stond een 'coronafile' van meer dan een uur...maybe next time

0 Likes
Beantwoorden