24771
netweters
|
152585
antwoorden
|
20720
vragen
|
Na anderhalf jaar werkt de Netflix app op de TV-box nog steeds meer niet dan wel. Ik kijk hierdoor vooral via de gewone tv-app op de tv. Via de TV-box start ie gewoon vaak niet op, constant TV-box resetten of nr fabrieksinstellingen, dan gaat Netflix weer, ook HDR content nog steeds dramatisch beeld (witte glinstering). De keren dat ik af en toe nog eens via de TV-box probeer ist vaak njet. Ik geef het op den duur op, want op den duur ben je meer aan het resetten vd TV-box dan dat je er effectief mee Netflix kijkt.
Hey daar!
Misschien kan dit je helpen? Ik ben zelf geen expert met dit soort dingen maar je kan altijd wachten op een goed antwoord 😃 https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/apps-op-de-telenet-tv-box/
@JongeKet Daar staat niet bij qua probleemoplossing e. Nu werkt ie zelfs totaal niets meer na reset, even Netflix logo en homepage, en dan zwart scherm.
@louishufk al de rest werkt top, live tv, opnames, terugkijktv. Probleem is van in begin Netflix.
Heb hetzelfde probleem, ik volg
Ja hoor, knop is bijna versleten 😉
Wij hebben hier al tijden hetzelfde probleem. Telkens herstarten word je beu. De laatste raad die ik bij de Telenet helpdesk kreeg was om de tv-box bij een Telenpunt te gaan inruilen voor een nieuw toestel...... dat terwijl het toestel nog geen jaar oud is.... Door de vele meldingen hier denk ik ook dat het probleem niet in het toestel zit maar meer algemeen... in de software bv....
@RitaBee Echt algemeen is het niet omdat ik hier geen probleem ondervind met Netflix. Ik moet mijn box ook wel eens herstarten omdat er iets niet goed werkt maar dat is misschien 1x om de 2 maanden ofzo.
Waarom sommige mensen wel constant problemen hebben met Netflix moet uiteraard ergens aan liggen. Als je de tvbox gaat omruilen dan weet je tenminste of het daar aan gelegen heeft of niet. Je verliest ook niets met het omruilen, omdat alles in de cloud staat.
Blijft het probleem er met een andere box, dan is er iets anders mis en dan moet Telenet dat onderzoeken, maar dan kan al uitgesloten worden dat het aan de box ligt.
Bedankt voor je info. Ik denk dat ik dat omwisselen na het weekend toch maar eens ga doen. Het is tè vervelend geworden ....
Dit weekend proberen gaan wisselen, maar stond een 'coronafile' van meer dan een uur...maybe next time