Beantwoorden
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Netflix op TV-box werkt niet

Na anderhalf jaar werkt de Netflix app op de TV-box nog steeds meer niet dan wel. Ik kijk hierdoor vooral via de gewone tv-app op de tv. Via de TV-box start ie gewoon vaak niet op, constant TV-box resetten of nr fabrieksinstellingen, dan gaat Netflix weer, ook HDR content nog steeds dramatisch beeld (witte glinstering). De keren dat ik af en toe nog eens via de TV-box probeer ist vaak njet. Ik geef het op den duur op, want op den duur ben je meer aan het resetten vd TV-box dan dat je er effectief mee Netflix kijkt.

Follow the White Rabbit
0 Likes
16 reacties
JongeKet
Freshman Meerweter
Berichten: 50
Say what?! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Netflix op TV-box werkt niet

Hey daar! 

 

Misschien kan dit je helpen? Ik ben zelf geen expert met dit soort dingen maar je kan altijd wachten op een goed antwoord 😃 https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/apps-op-de-telenet-tv-box/ 

0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Netflix op TV-box werkt niet

@JongeKet  die link bestaat blijkbaar niet.

Follow the White Rabbit
0 Likes
JongeKet
Freshman Meerweter
Berichten: 50
Say what?! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!
0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Netflix op TV-box werkt niet

@JongeKet Daar staat niet bij qua probleemoplossing e. Nu werkt ie zelfs totaal niets meer na reset, even Netflix logo en homepage, en dan zwart scherm.

Follow the White Rabbit
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Netflix op TV-box werkt niet

@Umbra666 

Werkt de rest nog wel?

Als daar ook problemen mee zijn is de tijd gekomen voor een andere. Als je er al een zou kunnen krijgen.


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Umbra666
Freshman Veelweter
Berichten: 201
Full speed writing! Een bus vol! BINGO! De volle 100!

Netflix op TV-box werkt niet

@louishufk al de rest werkt top, live tv, opnames, terugkijktv. Probleem is van in begin Netflix. 

Follow the White Rabbit
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Netflix op TV-box werkt niet

@Umbra666 

Beter zou geweest zijn dat de rest ook niet goed werkte. Dan was het duidelijk wat er moest gebeuren. Nu is het een twijfelgeval.

 


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StevieB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Netflix op TV-box werkt niet

Heb hetzelfde probleem,  ik volg

0 Likes
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Netflix op TV-box werkt niet

@StevieB de box al eens herstart ????


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
StevieB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Netflix op TV-box werkt niet

Ja hoor, knop is bijna versleten 😉

0 Likes
RitaBee
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Netflix op TV-box werkt niet

Wij hebben hier al tijden hetzelfde probleem. Telkens herstarten word je beu. De laatste raad die ik bij de Telenet helpdesk kreeg was om de tv-box bij een Telenpunt te gaan inruilen voor een nieuw toestel...... dat terwijl het toestel nog geen jaar oud is.... Door de vele meldingen hier denk ik ook dat het probleem niet in het toestel zit maar meer algemeen... in de software bv.... 

 

0 Likes
Wheng
Professional Allesweter
Berichten: 1933
Jij alziend oog. ;-) Krak 2018 Ere-Krak Krak 2021

Netflix op TV-box werkt niet

@RitaBee   Echt algemeen is het niet omdat ik hier geen probleem ondervind met Netflix. Ik moet mijn box ook wel eens herstarten omdat er iets niet goed werkt maar dat is misschien 1x om de 2 maanden ofzo.

 

Waarom sommige mensen wel constant problemen hebben met Netflix moet uiteraard ergens aan liggen. Als je de tvbox gaat omruilen dan weet je tenminste of het daar aan gelegen heeft of niet. Je verliest ook niets met het omruilen, omdat alles in de cloud staat.

Blijft het probleem er met een andere box, dan is er iets anders mis en dan moet Telenet dat onderzoeken, maar dan kan al uitgesloten worden dat het aan de box ligt.


    Wheng | Krak
    Everyone is wise until he speaks.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
RitaBee
Freshman Weetjesweter
Berichten: 9
Mooi, mooi! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Netflix op TV-box werkt niet

Bedankt voor je info.  Ik denk dat ik dat omwisselen na het weekend toch maar eens ga doen. Het is tè vervelend geworden ....

 

 

StevieB
Freshman Beetjesweter
Berichten: 7
Pageturner! It's your third party! It's your second party! Gelezen en goedgekeurd!

Netflix op TV-box werkt niet

Dit weekend proberen gaan wisselen, maar stond een 'coronafile' van meer dan een uur...maybe next time

0 Likes