24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds november heb ik de nieuwe Telenet tv-box.
Nu is het al in totaal bij 4 opnames dat de box ze perfect opgenomen heeft, maar enkele dagen later komt er ineens bij te staan dat de opname mislukt is(rood uitroepteken), het enige dat ik dan kan doen is wissen.
Iemand een idee hoe dit komt? Zeer vervelend probleem dat tot frustraties lijdt!
Je kan daar zelf niets aan doen. Meld dit bij Telenet. Geef er eventueel details bij van welke uitzendingen en op welke zenders het probleem zich voordoet. Mocht je terugkijktv hebben kan je eens kijken of deze uitzendingen daar ook problemen geven.
Als deze mislukte opnames nog binnen de afgelopen uitgezonden werden geef ze dan hier ook even door. Anderen kunnen dan ook eens kijken of zij deze in terugkijktv kunnen bekijken. (indien mogelijk)
Ik heb de foto's bekeken en met terugkijktv de mislukte opnames gestart. Er is daar niets mis mee. Er is dus ook geen reden om deze geplande opnames niet op te nemen. Mocht dat nog voorkomen kan je best contact nemen met Telenet.
Dat rood uitroepteken betekent niet dat het mislukt is, maar dat ze gewoon niet opgenomen zijn.
https://www2.telenet.be/nl/klantenservice/wat-betekenen-de-icoontjes-naast-mijn-opnames/
De hier niet geplaatste foto's geven aan dat de opnames gelukt waren. Vanaf dan heeft de tv-box er niets meer mee te maken. Er gaat blijkbaar bij Telenet iets mis.
@EBogaerts1994als je de opnames nog hebt, doe ze dan voorlopig nog niet weg en neem zeker contact met Telenet.
Ik voel me hier eventjes de tolk van dienst.
Men zit nog maar op 16%
@EBogaerts1994Kan je de foto' eens plaatsen in een post? Ze zijn al goedgekeurd.
Ik ben het, enkel nieuw account, kon niet inloggen, hieronder de foto’s.
Ze zijn niet zichtbaar??
Hier ook regelmatig problemen met opnames. Mijn zus die enkele straten verder woont en zelfde opnames plant, heeft ook bij net dezelfde opnames het probleem dat ze gewoon niet worden opgenomen. Denk dus niet dat het bij bepaalde personen maar wel bij de cloud van Telenet, maar als je ze contacteert via Facebook zoeken ze toch naar manieren om te zeggen dat het "om een probleem gaat dat zich enkel bij u voordoet"...
@EvelienB1994 Wij hebben op precies dezelfde films deze foutmeldingen.
Enkele dagen geleden konden wij deze nog zien, maar sinds vandaag (of gisteren) de melding dat het niet werkt.
Heb telenet gecontacteerd via whatsapp, telkens antwoord er iemand anders. Eerst een hoop vragen van welke opnames, wanneer, ..
Dan moest ik men box resetten, van iemand anders moest ik de modem resetten, dan vroeg iemand om het eens te “testen” met een programma (wat niet nuttig is want het is niet altijd en niet direct), en weer iemand anders vroeg om te box te resetten, dit had ik al gedaan als ze heel het gesprek had gelezen wist ze dit.
Na al dat resetten nu maar afwachten of het nog eens gebeurt.
Ik heb dit net eens nagevraagd bij één van de engineers, want dit is inderdaad raar gedrag dat de opnames dan vertonen op jullie TV-box. En gezien zowel @EBogaerts1994/@EvelienB1994 en @woops het op exact dezelfde films merken, ideale voorbeelden om eens na te laten kijken.
Keep you posted zodra ik meer info erover heb.