De Netweters
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Nieuwe tv-box, opname van gelukt naar mislukt!

Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

Ik heb ondertussen feedback gekregen omtrent dit probleem. Opnames blijven gedurende 3 dagen in een buffer zitten, erna worden ze op een aparte locatie opgeslagen. Maar als dit mislukt, dan kan je de opname niet meer bekijken. Dit verklaart dus waarom je de opname eerst als gelukt ziet staan en dan na enkele dagen als mislukt. Zeker geen normaal gedrag dus. 😉

Dit wordt volop onderzocht zodat dit in de toekomst vermeden kan worden. Jullie voorbeelden hebben hierin dus zeker geholpen, bedankt! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Beantwoorden
Highlighted
Freshman Veelweter
De magic number! Lees je nog iets anders? ;-) It's your first party! Lezersgoud. Respect!

@Suzy bedankt voor de uitleg en hopelijk wordt dit inderdaad snel volledig opgelost. Maar het valt ook voor dat opnames na minder dan 3 dagen al mislukt zijn, soms zijn ze zelfs al mislukt nog voordat ze werden uitgezonden (zoals de eerste uitzending van de kerstspecial van Bake Off Vlaanderen vlak voor de start van de kerstvakantie). Is hiervoor ook een verklaring?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Pageturner! Primeur!

image.jpg

image.jpg

Ik denk dat het nog steeds niet opgelost is, heel januari geen problemen, nu weer miserie. En nu is het weer gebeurt, en nu is het bij een serie, dit is echt niet leuk meer. Nu mis ik een aflevering uit een serie, dit kan toch niet!! Gaat telenet het betalen om die aflevering op te vragen??

Beantwoorden
Highlighted
Professional Allesweter
GP, kort voor Giga Poster! It's your third party! Netjes! Applaus voor jezelf!

@EvelienB1994 

Opnieuw melden. Met alle info betreffende de uitzendingen. Mochten ze ondertussen overtuigd geweest zijn dat het opgelost was, weten ze dat het niet zo is.

Louishufk | Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Professional Beetjesweter
Hey, jij weer! :-) Mooi, mooi! Pageturner! Primeur!

Ik heb het aan telenet laten weten, maar daar heb ik mijn opname niet mee terug. Vrees gewoon dat het terug begonnen is en het nog meer kan gebeuren.

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Veelweter
Klasse! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Dat loopt vlotjes.

Hier is de aflevering van Boerenjaar van 28/01 een mislukte afleveringboerenjaar.JPG

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Freshman Beetjesweter
Pageturner! Gelezen en goedgekeurd! De kop is eraf! It's your second party!

Hier ook met dezelfde aflevering (afl 5 van greys anatomy) een probleem.

@Suzy kan jij een update geven over dit probleem?

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Community Manager
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! It's your fourth party! π-DAY!

@woops  schreef:

Hier ook met dezelfde aflevering (afl 5 van greys anatomy) een probleem.

@Suzy kan jij een update geven over dit probleem?

@woops een update hierover heb ik niet echt, gezien dit geen lopend onderzoek is.

Als het zich voordoet, wordt dit uiteraard onderzocht en worden er stappen genomen om dit in de toekomst te vermijden. Vorige keer heb ik de feedback gekregen dat het vanaf dan beter zou moeten gaan, dit is dan ook een tijd geweest.

Ik heb jullie voorbeelden daarom nu opnieuw doorgestuurd, zodat ze dit opnieuw kunnen bekijken. Bedankt hiervoor! 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewSuzy | Community Manager

Without music, life would be a mistake. - Nietzsche

0 Likes
Beantwoorden
Highlighted
Experienced Beetjesweter
De kop is eraf! Gelezen en goedgekeurd! Primeur! Hi there!

Hallo Suzy,

Mijn advies is er toch om er een actief onderzoek van te maken... Ook wij hebben het probleem met exact dezelfde aflevering van Grey's Anatomy.

Dit doet me vermoeden dat het een volledig, algemeen, probleem is met de nieuwe boxen / infrastructuur.

Mensen gaan hier niet blij van worden 😉

Beantwoorden