24757
netweters
|
152457
antwoorden
|
20708
vragen
|
Je kan nu audio-delay instellen indien je een versterker op spdif aangesloten hebt.
Zo kan je eventuele lip-sync tegengaan (waarbij beeld en geluid out of sync zijn)
Sedert die update moet ik nu plots de nieuwe functie audio delay gebruiken daar waar er voorheen absoluut geen probleem was.Het zit er op dus je zal het gebruiken?
hier ook nog geen update gekregen, heb wel 2 dagen zonder telenet gezeten (geen tv, internet, vaste telefoon) en de reden is me niet gemeld, telenet ging me dinsdag daarvoor bellen, ben benieuwd.
je weet pas wat je mist als je het niet hebt en net op dat moment dringend nodig hebt.
@Steven-E : je kan ook een reset (fabrieksinstellingen) doen van je tv-box, je bent je opnames en dergelijke niet kwijt en normaal gezien bij het terug opstarten krijg je de nieuwste update binnen. Bij mij toch 🙂
@Steven-E @Master-Magic geen zorgen, ondertussen zijn er ook meer klanten met een TV-box, waardoor de uitrol van nieuwe software sowieso meer gespreid verloopt dan enkele maanden geleden.
Daarnaast kan het gebeuren dat men bij Telenet na de upgrade van een eerste groep klanten iets opmerkt, waardoor ze misschien beslissen om de upgrade van groep 2 voor een korte tijd uit te stellen.
Zijn beide aspecten die ervoor kunnen zorgen dat er wat vertraging zit op de update. 😉
@Suzy Ik heb de software update proberen te forceren via een harde reset van de tv-box.
Dus eerst achteraan de knop op off geplaatst, daarna de knop terug op on geplaatst en vooraan de drie knoppen tegelijk ingeduwd.
Het probleem is nu echter dat de tv box al een kwartier aan het updaten is zonder resultaat.
Ik zie heel de tijd op mijn tv scherm een pijltje naar beneden wijzen, ik vermoed dat hij aan het updaten is.
Tijdens dat updaten knippert het orange lichtje en gaat er af en toe een rood lampje branden, dit blijkt een connectiviteitsprobleem te zijn met de netwerkkabel.
Ondertussen heb ik al een aantal keer het welkom scherm gekregen, maar de tv box blijft maar updaten.
Iemand een suggestie hoe dit euvel op te lossen? Niet zo tof op een zaterdagavond.
Update: het probleem is opgelost. De oorzaak van de mislukte update lag aan het feit dat mijn tv box draadloos is verbonden met het netwerk en niet bekabeld. Door de software reset vond de tv box mijn draadloze netwerkinstellingen niet meer terug. Ik heb achterna de box terug verbonden via een netwerkkabel en daarna werd de software reset na ongeveer een 5 tal minuten perfect uitgevoerd.
En heb je nu 4.18?
Of was alle moeite voor niets?
Groeten