Beantwoorden
Jo77
Professional Beetjesweter
Berichten: 8
Handje vol! Goed gevonden! Netjes! Mooi, mooi!

Software TV-Box 5.08

Hey,

Mijn tv-box geeft aan dat ik een nieuwe software-update heb gehad meer bepaald versie 5.08, alleen vind ik nergens info terug op de netweterssite. Nog iemand deze versie?

11 reacties
Marc9820
Freshman Weetjesweter
Berichten: 27
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Twee handen vol!

Software TV-Box 5.08

New in this release:

• The overall stability of the app has been improved.
• The logic of the Continue Watching rail was improved to eliminate watched episodes that should no longer be shown.
• Depending on the selected source, we show the most relevant episode of a programme/series.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Software TV-Box 5.08

https://community.ziggo.nl/t5/Ziggo-Updates/Alles-over-de-Ziggo-software-update-5-08-van-de-Mediabox...


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7390
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Software TV-Box 5.08

@Jo77 terecht dat je het opmerkt! Bij deze staat het onderwerp met de inhoud van de 5.08 update live. Je kan er hier alles over lezen: 5.08 software versie op de TV-box


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Software TV-Box 5.08

Is het zo moeilijk,voor Telenet een mail te sturen naar de mensen,

die een TV box hebben(zeg me niet dat men het niet weet)betrefende 

updates,ken een paar mensen die niet naar netweters kijken,lezen en die

weten dus van niets.

Netweters krijgen deze info via moderators,maar de rest ?.

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Software TV-Box 5.08

@Moaner 

Denk niet dat het heel efficiënt is om elke keer naar iedereen met een tv box een email te sturen. We mogen trouwens blij zijn dat we hier van op de hoogte gehouden worden want vroeger was er geen communicatie met een update als je een digicorder had. Het is ook geen verplichting dat er een communicatie is betreft deze updates. Als je een bepaald merk gsm toestel hebt krijg je van de fabrikant toch ook geen email om aan te geven dat er een update beschikbaar is ? Of als je een smart tv hebt krijg je toch ook geen email dat er nieuwe software beschikbaar is ? 

Wat misschien dan wel een oplossing zou kunnen zijn is een pop-up venster weergeven op de moment dat je de tv box aanzet. En dan daarin de boodschap dat er een software update beschikbaar is. Op die manier weten ze het ook en kan de klant als nog beslissen deze wel of niet te installeren. 

@Moderator is dat misschien geen idee om het via een pop-up venster te tonen naar de klanten via de tv box en dan te laten weten dat er een update klaar staat ? 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Software TV-Box 5.08

Je krijgt wel bericht op je smartfoon,ik toch,computer ook bijupdates.

Laat staan bij de updates opera,firefox,adblock etc etc.

Hoe dikwijls zijn deze updates,nie overdrijven.

Als er een prijs verhoging is no problemo.

 

patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5867
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Software TV-Box 5.08

@Moaner 

Ja je krijgt bericht op je toestel , maar dat is geen email. 

Daarmee dat ik ook erbij vermelde om een pop-up venster te tonen dat er een bepaalde update beschikbaar is. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Software TV-Box 5.08


@Moaner  schreef:

Is het zo moeilijk,voor Telenet een mail te sturen naar de mensen,

die een TV box hebben(zeg me niet dat men het niet weet)betrefende 

updates,ken een paar mensen die niet naar netweters kijken,lezen en die

weten dus van niets.

Netweters krijgen deze info via moderators,maar de rest ?.


De meeste Netweters krijgen deze melding ook niet automatisch, tenzij ze dit zelf instellen.
Dit is ook geen superbelangrijke info he.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Moaner
Professional Veelweter
Berichten: 411
Nieuwe TV-theek? WOW! Even demarreren... Een bus vol!

Software TV-Box 5.08

Wat voor een belangrijke(interesante) info is,is voor een ander niet belangrijk of interessant.

Volgens U is Suzy in feite haar tijd aan het verspelen,met als er een update is hier,soms een

heel lange post over te plaatsen,die ik nu een tv box gebruiker echt nuttig vindt.

Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2589
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Software TV-Box 5.08


@Moaner  schreef:

Wat voor een belangrijke(interesante) info is,is voor een ander niet belangrijk of interessant.

Volgens U is Suzy in feite haar tijd aan het verspelen,met als er een update is hier,soms een

heel lange post over te plaatsen,die ik nu een tv box gebruiker echt nuttig vindt.


Dat heb je volledig verkeerd begrepen @Moaner 
De info over de TV Box is zeker nuttig. Maar diegenen die hier alles van willen weten, zullen ongetwijfeld de weg naar de Netweters al wel kennen en daar alles kunnen lezen.
De suggestie van @patrick37 van een popup vind ik een veel betere oplossing dan email. Eventueel met een verwijzing naar een Telenet of Netweters pagina voor meer info.


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Bjarne
Expert Moderator
Berichten: 532
Champagne, lezer van het jaar! Boek alvast het Sportpaleis! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

Software TV-Box 5.08


@patrick37  schreef:

 

@Moderator is dat misschien geen idee om het via een pop-up venster te tonen naar de klanten via de tv box en dan te laten weten dat er een update klaar staat ? 


@patrick37 Bedankt voor de suggestie. Ik heb dit intern doorgegeven zodat ze dit kunnen bekijken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBjarne | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.