Soms opnames enkel via decoder te bekijken niet via app
@kristofDW schreef in Digiboxen werken plots niet meer
@Hellothere1963 Ik vermoed dat ze de "oude" digiboxen willen uitfaseren om de TV box te promoten.
Ik heb een Tv box thuis maar ik gebruik die niet, alleen de Telenet Tv app op mijn chromecast tv 😉
Moesten ze hetzelfde tv aanbod aanbieden bij Telenet Flow zou ik overschakelen, maar de tv box heb ik nodig om het tv aanbod te behouden.
Misschien ook de stap wagen naar Tv box en de andere digiboxen gewoon vervangen door een Chromecast met de Telenet Tv app op.
Werkt super goed en je kan gemakkelijk uw opgenomen programma's bekijken zonder dat je een tv box moet hebben.
Hier heb ik wel een kanttekening bij: wanneer je opnames van een TV-Box of digicorder via de TV app wil bekijken ben je "beperkt" tot een aantal zenders. Er zijn een hele reeks zenders waarvan de opnames enkel via de TV-Box, de digicorder of de digibox kunnen bekeken worden. Dus niet via de TV app. Je ziet de opnames wel staan in het overzicht, maar ze zijn niet afspeelbaar.
Heeft, vermoed ik, iets te maken met het feit dat Telenet niet alle zenders opneemt. Want wanneer je via de TV app een opname bekijkt, kijk je in realiteit niet naar uw digicorder maar naar een server van Telenet.
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Re: DIGIBOXEN werken plots niet meer
Inhoud gewijzigd door Suzy (admin) | Reden: dit topic is gestart met reacties die we hebben verplaatst na dit antwoord