24796
netweters
|
152750
antwoorden
|
20735
vragen
|
Ik zou mijn TV Iconic will opzeggen omdat er hier thuis bijna nooit nog lineair gekeken wordt, en als we dat al dan is het op nationale zenders waar we dan even goed via hun app kunnen kijken.
Ik weet dat Telenet hun ONE voorwaarden aangepast heeft waardoor je niet langer 1 grote data-pot hebt, maar elke SIM zijn eigen pot. Ik wist ook dat als je iets aan ONE verandert, je dan onder de nieuwe voorwaarden valt.
Ik probeerde nu online mijn TV Iconic op te zeggen, maar je zit dan eigenlijk ook je bestaande ONE te (her)bevestigen. Het gevolg dat ik op het einde een waarschuwing krijg dat die ONE voorwaarden gaan veranderen en elke SIM zijn eigen datapot zal hebben.
1. Kan ik daar vanonderuit als ik bij een lokale Telenet shop mijn TV opzeg ? Of zit dat ergens hardbakken in hun backend ? Want op zich verander ik niets aan ONE, zou ik denken.
2. Meer uit nieuwsgierigheid, maar in het scherm waarin ik mijn services configureer, en dus ook alles van ONE zag, bleek je per SIM te kunnen kiezen tussen 10GB of Onbeperkt. Wat is daar het verschil tussen ? Want ONE is toch sowieso onbeperkt (ttz, trager na 300GB verbruik nationaal) ? Ik zie ook nergens enige uitleg tussen beide.
Tnx!
Titel gewijzigd door Filip (mod) | Vorige titel: TV Iconic opzeggen. One onaangeraakt
@Tomby Je tv iconic zit in de one normaal gezien, dus als je deze er uit haalt dan verander je abbo, ook zal je bedrag van je abbo niet veranderen omdat de tv er in zit.
Financieel zal je dus maandelijks niets zien veranderen aan je bedrag mits de prijs opslaat (dat elk jaar gebeurt).
je kan kiezen voor een simkaart maar 10GB per maand data te krijgen in plaats van de onbeperkt (300GB per kaartje).
die 10GB is dus niet beperkt in theorie.
In tegenstelling tot wat @Master-Magic zegt is TV weldegelijk een optie in ONE(up), dat staat ook gewoon te lezen op de productpagina: Telenet ONE – Onbeperkt internet thuis en onderweg . Maar dat had je zelf al wel door vermoed ik...
@Tomby schreef:.Ik probeerde nu online mijn TV Iconic op te zeggen, maar je zit dan eigenlijk ook je bestaande ONE te (her)bevestigen. Het gevolg dat ik op het einde een waarschuwing krijg dat die ONE voorwaarden gaan veranderen en elke SIM zijn eigen datapot zal hebben.
1. Kan ik daar vanonderuit als ik bij een lokale Telenet shop mijn TV opzeg ? Of zit dat ergens hardbakken in hun backend ? Want op zich verander ik niets aan ONE, zou ik denken.
Ik vrees dat je sowieso in het nieuwe systeem terecht zal komen, heb geen weet van omwegen
@Tomby schreef:2. Meer uit nieuwsgierigheid, maar in het scherm waarin ik mijn services configureer, en dus ook alles van ONE zag, bleek je per SIM te kunnen kiezen tussen 10GB of Onbeperkt. Wat is daar het verschil tussen ? Want ONE is toch sowieso onbeperkt (ttz, trager na 300GB verbruik nationaal) ? Ik zie ook nergens enige uitleg tussen beide.
Sinds kort kan voor elke simkaart ook 10GB gekozen worden (daarvoor was dit enkel vanaf de 2e simkaart) je betaalt dan iets minder per maand tov onbeperkt. Na de 10 GB surf je gewoon verder tegen lagere snelheid. Let wel op, ben je aan het roamen in de EU dan gebruik je ook die 10 GB (en moet je wél betalen bij meerverbruik); bij de Onbeperkte sim heb je apart 40GB voor de EU (én een lagere prijs indien je buiten die 40GB gaat)
De gratis datasim blijft wel Unlimited.
Meer info over de veranderingen in ONE(up):
Dat is echter niet de ONE(up) Product pagina maar de Internet + Mobiel + TV bundel pagina...
Maar je hebt ook de Internet + Mobiel pagina waar ONE(up) ook gewoon staat.
PS, je kan ONE(up) ook combineren met TV Flow
@WG94 Maar als je van dat abbo met tv er in een aanpassing doet wordt het dus aangepast en gaan de nieuwe regels in, dat is wel beetje dubbel met al die abbo’s dat op elkaar gelijken, je zou er je door vergissen soms wat ik dus heb gedaan misschien.
Als je zaken aanpast aan je abo start er een nieuwe overeenkomst met de nieuwe formule
Het blijft niet het zelfde meer kijk op de website wat er nu beter bij je past
In mijn interpretatie is het nemen of opzeggen van een betalende optie, het activeren en desactiveren van een inbegrepen optie geen aanpassing aan het abonnement.
Van een One naar een One up en omgekeerd, de for van n naar m zijn wel wijzigingen aan het abonnement.
@janne_man Toch wel, dit is hier al paar keer vermeld door klanten dat veranderde in hun abbo door iets te verminderen of anders bij zetten, je abbo veranderd dan.
Je zal altijd een formule krijgen die nu aangeboden wordt
Een klant wijzigt zelf ook zijn abo naar een beter prijs of voordeel en start altijd een nieuwe overeenkomst
Er zijn mensen die dit soms niet begrijpen en merken dat ze geen voordeel doen en benadeeld zijn maar ze kunnen altijd nog een wijziging doen