Beantwoorden
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

TV-gids in de toekomst

Hallo,

Momenteel zijn de programma's niet 14 in de toekomst maar 11 dagen beschikbaar in de tv-gids via de telenet tv-box.

Ik meende begrepen te hebben dat het de bedoeling is van 7 dagen terug en 14 dagen vooruit te kunnen kijken ?

Grtjs,

Fabienne

@Suzy 

0 Likes
7 reacties
Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5296
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

TV-gids in de toekomst

@FAD 

Dat is normaal de bedoeling veronderstel ik, maar merk hier op het forum meer en meer klachten met betrekking tot die nieuwe tv gids aanbieder met foute info of geen info dat wordt vertoond in de tv gids, zoals in een ander topic vermeld denk ik dat er pas iets aan gedaan wordt als er meer klachten bij Telenet zelf binnenkomen, met link naar hier als je erover begint, ze zien dan op de geposte foto’s ook het resultaat van wat er fout loopt, 

hoe meer klachten er komen hoe sneller het wordt onder de loep genomen, wij kraks kunnen niks doen, wij zijn ook maar gewone klanten als u en kunnen enkel maar bijstaan met raad om tot een oplossing te komen, voor zoiets zou je eerder Telenet eens moeten contacteren of misschien dat een @Moderator  of @Suzy  hierbij kan helpen om dit door te geven aan de bevoegde diensten, maar het zal niet voor direct zijn dat het opgelost zal geraken.

ik heb er persoonlijk ook last van en merk het ook op van ontbrekende zaken in de tv gids.

ik hoop dat het opgelost geraakt want dit is geen reclame voor Telenet.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

TV-gids in de toekomst

@Master-Magic 

 

Zoals je zegt is dit geen publiciteit voor Telenet !

 

@Suzy had ik al getagd.

@Moderator 

0 Likes
bert_
Expert Moderator
Berichten: 203
Lees je nog iets anders? ;-) It's your ninth party! Lezersgoud. Respect! Een bus vol!

TV-gids in de toekomst

Hallo! We zijn op de hoogte van dit issue. Dit is ook reeds in behandeling en hopelijk krijgen onze collega's dit snel opgelost!

Indien je toch nog andere zaken zou opmerken met de tv gids, anders dan hier aangegeven, mag je dat hier steeds laten weten!


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.png?version=previewBert | Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Christof75
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 539
Champagne, lezer van het jaar! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

TV-gids in de toekomst

De vrt programmatie werd aangepast nav Remco in de Vuelta, niks te bespeuren in de tvgids, om te herbekijken moet je politie 24/7 opvragen.

De service gaat hier dag per dag achteruit.

Ik blijf ook nog altijd wachten op een oplossing voor het airplay probleem in te telenet tv app.

 

0 Likes
FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

TV-gids in de toekomst

@bert_ 

Jullie inhouden op VTM staan nu goed vanaf 06/09, en zijn weer verkeerd vanaf 20/09 ...

zucht ...

 

FAD_0-1662541549722.png

 

0 Likes
Lieselot91
Ex-Moderator
Berichten: 196
De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number! Even demarreren...

TV-gids in de toekomst

Dit is inmiddels in onderzoek. We hopen het zo snel mogelijk op te lossen.


Lieselot | Ex-Expert Moderator

Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

FAD
Freshman Meerweter
Berichten: 135
BINGO! De volle 100! De vlam zit erin. Goed bezig!

TV-gids in de toekomst

En weeral problemen met de korte inhouden ... sommig zijn correcte, random hier en daar zijn ze verkeerd ...

 

FAD_0-1663160539453.png

 

Ook nog steeds de juiste foto's niet, daar waar dat op de digibox wel het geval is.

En ook nog steeds geen 14 dagen in de toekomst beschikbaar.

@Lieselot91 

@bert_ 

 

0 Likes