24766
netweters
|
152534
antwoorden
|
20716
vragen
|
Dat is normaal de bedoeling veronderstel ik, maar merk hier op het forum meer en meer klachten met betrekking tot die nieuwe tv gids aanbieder met foute info of geen info dat wordt vertoond in de tv gids, zoals in een ander topic vermeld denk ik dat er pas iets aan gedaan wordt als er meer klachten bij Telenet zelf binnenkomen, met link naar hier als je erover begint, ze zien dan op de geposte foto’s ook het resultaat van wat er fout loopt,
hoe meer klachten er komen hoe sneller het wordt onder de loep genomen, wij kraks kunnen niks doen, wij zijn ook maar gewone klanten als u en kunnen enkel maar bijstaan met raad om tot een oplossing te komen, voor zoiets zou je eerder Telenet eens moeten contacteren of misschien dat een @Moderator of @Suzy hierbij kan helpen om dit door te geven aan de bevoegde diensten, maar het zal niet voor direct zijn dat het opgelost zal geraken.
ik heb er persoonlijk ook last van en merk het ook op van ontbrekende zaken in de tv gids.
ik hoop dat het opgelost geraakt want dit is geen reclame voor Telenet.
Hallo! We zijn op de hoogte van dit issue. Dit is ook reeds in behandeling en hopelijk krijgen onze collega's dit snel opgelost!
Indien je toch nog andere zaken zou opmerken met de tv gids, anders dan hier aangegeven, mag je dat hier steeds laten weten!
De vrt programmatie werd aangepast nav Remco in de Vuelta, niks te bespeuren in de tvgids, om te herbekijken moet je politie 24/7 opvragen.
De service gaat hier dag per dag achteruit.
Ik blijf ook nog altijd wachten op een oplossing voor het airplay probleem in te telenet tv app.
Jullie inhouden op VTM staan nu goed vanaf 06/09, en zijn weer verkeerd vanaf 20/09 ...
zucht ...
En weeral problemen met de korte inhouden ... sommig zijn correcte, random hier en daar zijn ze verkeerd ...
Ook nog steeds de juiste foto's niet, daar waar dat op de digibox wel het geval is.
En ook nog steeds geen 14 dagen in de toekomst beschikbaar.