24751
netweters
|
152344
antwoorden
|
20691
vragen
|
Ik las ergens dat de Yelo Play niet meer werkt in combinatie met de nieuwe TV-box maar dat er binnenkort een nieuwe app 'Telenet TV-app' beschikbaar zal zijn. Heeft iemand soms als ergens gevonden wanneer deze beschikbaar wordt voor de testers?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik mis voorlopig wel de tv app op mijn iMac (osx). Yelo app werkt daar niet meer om te programmeren. Wanneer ik een programma wil opnemen zegt de app dat ik geen Telenet abo heb.
@e10 sinds gisteren is de website online. Zo kan je vanaf nu ook via je computer opnames plannen en tv kijken. De website is www.telenettv.be
@Hofkens Even gekeken. TV theek is een lege pagina bij mij. De rest lijkt ok op het eerste gezicht.
@e10 schreef:
@Hofkens Even gekeken. TV theek is een lege pagina bij mij. De rest lijkt ok op het eerste gezicht.
@e10, je geeft aan dat je TV-theek pagina leeg is. Zie je er een melding op staan? Zijn alle tabbladen in de TV-theek leeg? Kan je me daarnaast vertellen welke browser (incl. versie) je gebruikt en op welk besturingssysteem je werkt?
@Suzy Normaal gebruik ik Safari op mijn iMac (OSX). Ik merk dat alles wel zichtbaar is in Firefox. Het ligt dus blijkbaar aan Safari zelf.
@e10, bedankt voor de info! Het is zo dat telenettv.be op dit moment nog niet werkt op Safari. Er wordt gewerkt aan een oplossing, zodat de website in de toekomst ook via deze browser zal werken.
Voorlopig gebruik je best Google Chrome of Firefox. 😉
Telenet Tv
Ik kan geen toestellen meer toevoegen, maximum 5 toestellen: dus pc kan ik niet gebruiken.
Bij 1 van de 5 toestellen staat zelfs een chromecast van een buurman die ik wil vervangen door mijn pc, maar dan staat er geschreven dat deze kan verwijderd worden 90 dagen na activatie.
Besluit: als je 5 buren hebt met een chromecast die je even hebt gebruikt, zit je vast gedurende 90 dagen.
Komaan zeg......
Misschien lastige klant, maar moest het effe kwijt
Sorry
@LucDB schreef:Telenet Tv
Ik kan geen toestellen meer toevoegen, maximum 5 toestellen: dus pc kan ik niet gebruiken.
Bij 1 van de 5 toestellen staat zelfs een chromecast van een buurman die ik wil vervangen door mijn pc, maar dan staat er geschreven dat deze kan verwijderd worden 90 dagen na activatie.
Besluit: als je 5 buren hebt met een chromecast die je even hebt gebruikt, zit je vast gedurende 90 dagen.
Komaan zeg......
Misschien lastige klant, maar moest het effe kwijt
Sorry
Ik dacht dat de klantendienst wel onmiddellijk toestellen kon verwijderen.
is dit een bug ? : terugkijktv activeren (wat niet eens werkt : mislukt of opnieuw proberen, krijg je telkens te lezen)
@leeuw1 net even geprobeerd, de buurtpolitie van vtm bekeken van gisteren als test, en kon deze kijken na het even bufferen op de macbook via firefox.
je moet het dus bij je toestel zoeken waarop je kijkt want hier werkt het.
@LucDB schreef:
Telenet Tv
Ik kan geen toestellen meer toevoegen, maximum 5 toestellen: dus pc kan ik niet gebruiken.
Bij 1 van de 5 toestellen staat zelfs een chromecast van een buurman die ik wil vervangen door mijn pc, maar dan staat er geschreven dat deze kan verwijderd worden 90 dagen na activatie.
Besluit: als je 5 buren hebt met een chromecast die je even hebt gebruikt, zit je vast gedurende 90 dagen.
@LucDB, klopt. Het maximum aantal toestellen is t.o.v. Yelo Play niet gewijzigd. Dit is nog steeds 5 en het klopt dat je ook nog altijd 90 dagen moet wachten voordat je zelf een toestel kan verwijderen. Dit is niet anders dan bij Yelo Play. Of dit nog zal veranderen in de toekomst, daarover hebben we momenteel geen informatie.
Indien je echt vast zit door dit tekort, kan je zoals @Wheng suggereerde contact opnemen met de klantendienst om de toestellen te resetten. Bij Yelo Play kon men aparte 1 of 2 toestellen verwijderen, bij de nieuwe TV-box/TV-app/telenettv.be moet men steeds een volledige reset uitvoeren en is de lijst van 5 toestellen volledig vrijgemaakt.