24751
netweters
|
152332
antwoorden
|
20691
vragen
|
Dag,
Ik heb momenteel een probleem met de Telenet TV app. Het werkt niet meer sinds een paar dagen. Wanneer ik probeer replay te gebruiken of andere profiel te kiezen of iets in de menu te kiezen, krijg ik een foutmelding: "Helaas, er liep iets fout. Probeer het later opnieuw".
Ik heb 2 android TV's in huis en het probleem verschijnt op beide androids TV's (Xiaomi Mi box S en Nvidia shield) dus het is niet een probleem met het android tv toestel zelf. De versie van de Telenet TV app is 4.33.11(290).
Alvast bedankt,
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Android TV probleem
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hey @djet
Ik gebruik zelf een Shield voor het streamen van de Flow app. Mijn versie is momenteel 8.7.1. Misschien moet je proberen een update te doen van de app?
Bedankt Peejay, maar ik heb de Telenet TV app, niet de Flow omdat ik ook de Telenet digibox heb.
Ik heb nog gechecked and ik heb de laatste versie van de app, geen nieuw update beschikbaar…
Voor de Nvidia shield welke OS heb jij? Ik heb de nieuw OS, versie 8.2.3.
David
Voor de duidelijkheid :
De tv app is voor diegene die de tv box hebben.
De Yelo app is voor diegene die een digibox hebben of een digicorder.
De tv Flow app is voor diegene die tv flow gebruiken.
@djet schreef:Bedankt Peejay, maar ik heb de Telenet TV app, niet de Flow omdat ik ook de Telenet digibox heb.
.....knip.....
David
Je schrijft ik heb de Telenet digibox dus je Telenet tv app zal nooit werken want je hebt geen tv box als je een digibox hebt.
@patrick37 , Oups, inderdaad heb ik een TV box, niet een digibox…
De TV App heeft gewerkt voor een paar manden zonder probleem. Het probleem is sinds een week min of meer.
Ok , laten we hier wel de juiste benaming blijven gebruiken anders wordt het heel verwarrend met de verschillende types van decoder en tv box en digibox. Weet dat het verschillende platformen zijn dus ook verschillende apps om te gebruiken.
Beste,
Ik heb 3 Nvidia Shield devices met de Telenet TV app. De TV box is onderdeel van mijn abonnement, maar is niet aangesloten.
Sinds een week of 6 heb ik dezelfde problemen zoals gemeld in dit topic.
Wellicht ook interessant te melden dat als op de Android TV met de Telenet TV app de TV Gids wordt getoond en via de webinterface op een Windows PC een opname wordt geactiveerd, die wel vrijwel direct op de Android TV wordt getoond. Blijkbaar is er wel interactie tussen de Telenet TV app en ingestelde opnamen.
Versie van mijn Telenet TV app: 4.34.14 (303)
Dat is wel zonde dat je de TV-box niet gebruikt. Het is nochtans een fantastisch apparaat.
Misschien werkt alles zoals het moet als je de TV-box in gebruik neemt??
ik ken nog mensen waar hij in een kast of in doos ligt
na 14 dagen zijn zenders (betaal zenders) niet meer mogelijk en dat is te zwak vinden ze
en extra willen ze niet betalen.
en met de apps gaat het zeer goed ze zijn het gewoon kijken wat ze willen
Ook hier hetzelfde probleem als in de OP:
TV box aangesloten op 1ste tv, 2de tv-toestel met Android TV (up-to-date) en Telenet TV app (up-to-date).
Live kijken en opnames bekijken lukt zonder probleem op Android TV.
Een programma vanuit de tv-gids aanklikken om live (of uitgesteld) te kijken lukt niet, een programma dat je live bekijkt herstarten lukt ook niet, beiden met dezelfde foutmelding: "Helaas, er liep iets fout. Probeer het later opnieuw."
Reeds geprobeerd:
* App-data wissen
* App verwijderen en opnieuw installeren
* Android TV terug naar factory settings
Geen oplossing tot nog toe, hebben jullie nog suggesties?
Ook een kennis van me heeft dit voor. Laatste versie van de Telenet TV app (mét Telenet TV Box) geïnstalleerd op een Android TV en geen mogelijkheid meer om vanuit de TV Gids naar de detailpagina van het TV programma te gaan. Heel even en soms kan je wel de achtergrond afbeelding van het TV programma zien maar vervolgens de fout "Helaas, ..."
De Telenet TV box en de Android TV zitten op hetzelfde netwerk maar de Telenet TV box via WIFI en Android TV via de netwerkkabel. Niet dat ik denk dat het ermee te maken kan / mag hebben.
@Suzy Zijn ze hier bij Telenet mee bezig om dit te bekijken / corrigeren?
Hoi, ik heb vandaag de app getest en ik heb hetzelfde probleem
@Ex-Netweter schreef:
...
@Suzy Zijn ze hier bij Telenet mee bezig om dit te bekijken / corrigeren?
@Ex-Netweter, ik ben even gaan kijken tussen de openstaande issues en zie dat er voor foutmeldingen op Android TV in combinatie met de Telenet TV-app al een ticket open staat sinds midden november. Dit is nog steeds in onderzoek, heb om een update gevraagd.
Wanneer komt hij eens eindelijk een oplossing voor?of wilt Telenet iedereen pushen naar een 2-3 tv box?