|
25.763
netweters
|
159.545
antwoorden
|
|
21.502
vragen
|
De laatste dagen is de TV app zo traag. Nog mensen last van?
Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: TV App
Opgelost! Ga naar oplossing.
Gisteren avond deze update gedaan op de Nvidia Shield en alles werkt terug.
Dank u om dit op te lossen, al heeft het toch wel lang geduurd. Veel gezaag hier moeten aanhoren van mijn vriendin dat ze niet naar tv kon kijken.
Net getest, app werkt terug op tv.
Jammer dat telenet het niet nodig vind om mensen hiervan op de hoogte te brengen. Zonet naar support gebeld, antwoord gekregen dat ze dat niet doen.
Dus oudere mensen die niet op dit forum kijken moeten maar dagelijks zelf nakijken of de app terug werkt?
Alleszinds, ze hebben mij doorverbonden met de facturatiedienst en heb een compensatie gekregen. Dus bij deze raad ik ook aan dat iedereen belt en een compensatie aanvraagt.
Het blijft NIET OK dat mensen niet op de hoogte gebracht worden en het maar zelf moeten uitzoeken. Is een kleine moeite om klanten te informeren.
@Tatanka dat is meestal een probleem om de klanten te informeren, soms veranderen klanten van nr of e-mail adres zonder dit aan te passen in hun mijn Telenet als contact info en dan komt dat bericht niet aan en een brief sturen, tegen dat de klanten de brief hebben zijn we 2 weken verder.
Je kan die redenering ook omdraaien: het is voor de klant maar een kleine moeite om even te informeren wat de stand van zaken is. Uiteindelijk heb je nu een vorm van compensatie gekregen, wat ik niet meer dan normaal vind. Telenet is hier gevoelig voor, maar het hangt af van klant tot klant. Wie niet assertief is en niet om een compensatie vraagt, die krijgt niets.
Nochtans is hier een hele simpele oplossing voor....
Elke klant dat een probleem meld, de contactgegevens controleren....
Dit is een heel eenvoudige manier om na te gaan of ze een klant kunnen contacteren bij het afsluiten van een ticket.
Ze kunnen de meest belachelijke vragen stellen om de troubleshooting te doen (zoals herstart u modem om de telenet app te laten werken, andere apps werken zonder probleem) maar contactgegevens navragen is te moeilijk?
Misschien het standaard troubleshooting lijstje aanpassen en als eerste vraag telefoonnummer/emailadres vragen. Lijkt me niet heel moeilijk