38686
netweters
|
14456
gesprekken
|
14650
vragen
|
Met de nieuwe tv-box ondervinden wij nu al weken serieuze problemen : opnames kunnen soms niet bekeken worden uitgesteld kijken lukt soms niet, korte inhouden worden niet gepubliceerd in de tv-gids, de correcte foto's komen niet bij de korte inhouden te staan, korte inhouden zijn maar 13 dagen ipv 14 dagen (en in het weekend 11 dagen) in de toekomst beschikbaar, afleveringen van volgende week voor bepaalde series verschijnen niet, meer nog de vorige seizoenen verdwijnen ineens ... Wij staan op het punt om die rommel terug binnen te brengen en terug een digibox te vragen. Breng dit aub op de markt wanneer jullie er zeker van zijn dat dit allemaal goed werkt aub !
Titel gewijzigd door Shaijen(mod) | Vorige titel: Problemen TV-gids, problemen TV-theek, problemen opname
Nee hoor FAD heeft gelijk op sommige punten, en hier ben ik nu eens 100% zeker van internet bijmij.
Echter heeft hij al topics lopen/gestart, met elk probleem apart, en heeft nu deze topic apart geopend met alle problemen in 1.
Ze hebben al gezegd dat ze zijn probleem hebben opgemerkt en deze aan het nakijken zijn. Maar voor elke nieuwe week die erbij komt dat ie geen info ontvangt in laatste nieuwe week die erbij komt maakt die post dat het nog niet in orde is.
_______________________
If it's not a Bengal, then it's just a cat.
Rise and Rise again, until lambs become lions.
Tell me why are we, so blind to see, that the ones we hurt, are you and me.
Ok, maar dit wil helemaal niet zeggen dat het een algemeen probleem is met de tv box. Ik ondervind geen van de vermelde problemen.
Al de issues duiden imho op een probleem met de interactiviteit (internet).
net eens in de tv box de Lisa afleveringen bekeken, alle seizoenen staan er toch in, ok niet alles is gratis te bekijken, maar wat er tot 7 dagen terug gaat kan je gratis bekijken zie ik.
dus denk dat dit wel een lokaal probleem moet zijn, of is het nog iets anders wat jij bedoeld????
Ik denk dat ze dachten ze niets meer moeten opnemen omdat er geen harde schijf is in de box zit
en alles kunnen opvragen (ik heb dat nog horen zeggen van mensen )
de interconnectiviteit is helemaal ok
Dit is wel een algemeen probleem.
Ik ken iemand met exact dezelfde problemen en Telenet heeft reeds een maand geleden toegegeven dat sommige een algemeen probleem zijn en belooft reeds een maand van het te zullen oplossen ...
BTW : u bekijkt dezelfde series als wij op tv ?
Zo dom ben ik nu ook weeral niet ...
Ter info wij nemen wel degelijk op !
Maar soms kijken wij ook terug.
AUB zeg ...
Zou zeggen herstart de modem eens en je tv box , kijk of die op die manier je probleem opgelost kan worden. Geen van de probleem herken ik want heb al sinds dag 1 geen enkel probleem met de tv box en ook nooit ervaren.
Heb ik allemaal gedaan hoor.
Nu, de tv gids 14 dagen ipv 13 dagen vooruit kijken, het zou me verwonderen als dat bij u wel zou lukken want dat zou een algemeen probleem zijn van de tv-box ...
Na wat zoeken op zaterdag, ook gevonden, maar niet zoals de week ervoor, layout wijzigt constant