24751
netweters
|
152340
antwoorden
|
20691
vragen
|
Gisteren nieuwe tv box aangesloten, geweldig toestel maar de bijhorende app werkt voor geen meter, start soms op, soms totaal niet, blijft hangen, enz. Wordt dit opgelost? Vrij amateuristisch ontwikkeld vrees ik 😞
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Ex-Netweter
Als je de tv-app bedoelt klopt dat ongeveer. Tot ongeveer een week geleden werkte dat zeer goed en startte zeer snel op. Dat is nu wel anders.
Een vraagje: als je de app start en gewoon wacht, start hij dan op en na hoeveel tijd. (Als hij start)
Groeten
Start soms op na 2 minuten...ook helpdesk gebeld. Antwoord: gekend probleem, is nog nieuw he? Tja ...
@Ex-Netweter, je geeft best wat meer informatie over welk toestel en besturingssysteem je gebruikt. Krijg je foutmeldingen? Of je de app al eens opnieuw geïnstalleerd hebt?
Want de ervaring die jij hier benoemt, heb ik nog niet eerder gehoord. Sowieso zou de app direct moeten starten, moet je kunnen aanmelden en de app gebruiken.
Ik heb eens samsung S8 Plus met Android, aan de gsm zal het niet liggen...app al paar keer opnieuw geinstalleerd ja.
Ik heb even terug ook een vraag daarover gesteld. Wat er gemeld wordt klopt wel. Meestal komt de app erdoor, je weet alleen niet hoelang het gaat duren. Naar schatting is dat een week geleden begonnen. Als men zegt dat het opstarten 2 minuten duurt overdrijft men echt niet.
Groeten
Hier geen enkel probleem (iOS - pad en phone). Start onmiddellijk op en kan beginnen streamen, zowel WiFi als 4G.
🙂
Zou het niet Android gericht probleem zijn want hier op iPhone ook geen problemen mee, start direct op en kan direct programma’s programmeren.
Hier op iPhone en iPad werkt de TV app als een speer😍
Ik heb een Samsung s10 waarop de app meestal op zwart scherm gaat en soms opstart na 2 a 4 minuten. Maar vandaag krijg ik de app met geen mogelijkheid opgestart. Op mijn iPad en de iPhone van mijn echtgenote geen enkel probleem. Volgens mij is het probleem dus Android-gelinkt.
Word Android dan zo slecht ondersteund door Telenet? Als ik hier zo globaal wat lees, zijn vele problemen Android gerelateerd...
@Domi1963 schreef:Word Android dan zo slecht ondersteund door Telenet? Als ik hier zo globaal wat lees, zijn vele problemen Android gerelateerd...
Dat er een correlatie is tussen problemen (met Telenet) en Android wil niet per se zeggen dat het een causaal verband is. Er zijn gewoon méér Android gebruikers, dus als die (of een meerderheid) een probleem hebben, dan valt dat op.
Ben al tijdje tester van nieuwe TV BOX. Heb de nieuwe TV app geïnstalleerd zodra beta versie beschikbaar was. Heeft steeds gewerkt, zonder problemen, behalve dat je steeds opnieuw diende aan te melden. De TV app werkt bij mij ook niet meer sinds ongeveer een week (geel scherm en na een tijdje sluit app gewoon af). Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Er is geen recente update geweest van de TV app, noch van android (behalve veiligheidsupdate samsung) bij mijn weten.