Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Gisteren nieuwe tv box aangesloten, geweldig toestel maar de bijhorende app werkt voor geen meter, start soms op, soms totaal niet, blijft hangen, enz. Wordt dit opgelost? Vrij amateuristisch ontwikkeld vrees ik 😞

Tags (1)
0 Likes
42 reacties
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Sinds enige tijd heeft de tv-app tussen 2 en 4 minuten nodig om op te starten.

Tegen die tijd slapen we allebei.

Is dat een algemeen probleem?

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Tags (1)
0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

@Ex-Netweter 

Als je de tv-app bedoelt klopt dat ongeveer. Tot ongeveer een week geleden werkte dat zeer goed en startte zeer snel op. Dat is nu wel anders.

Een vraagje: als je de app start en gewoon wacht, start hij dan op en na hoeveel tijd. (Als hij start)

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Start soms op na 2 minuten...ook helpdesk gebeld. Antwoord: gekend probleem, is nog nieuw he? Tja ...

Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

@Ex-Netweter, je geeft best wat meer informatie over welk toestel en besturingssysteem je gebruikt. Krijg je foutmeldingen? Of je de app al eens opnieuw geïnstalleerd hebt?

 

Want de ervaring die jij hier benoemt, heb ik nog niet eerder gehoord. Sowieso zou de app direct moeten starten, moet je kunnen aanmelden en de app gebruiken. 


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

0 Likes
Ex-Netweter
 

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Ik heb eens samsung S8 Plus met Android, aan de gsm zal het niet liggen...app al paar keer opnieuw geinstalleerd ja.

0 Likes
louishufk
Professional Meesterweter
Berichten: 3620
PhD in problem solving! Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. De nieuwe Einstein!

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

@Suzy 

Ik heb even terug ook een vraag daarover gesteld. Wat er gemeld wordt klopt wel. Meestal komt de app erdoor, je weet alleen niet hoelang het gaat duren. Naar schatting is dat een week geleden begonnen. Als men zegt dat het opstarten 2 minuten duurt overdrijft men echt niet.

Groeten


  louishufk | Ere-Krak
   We doen wat we kunnen, nu nog kunnen wat we doen.
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Zo moe @louishufk ?😃



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Hier geen enkel probleem (iOS - pad en phone). Start onmiddellijk op en kan beginnen streamen, zowel WiFi als 4G.

🙂

0 Likes

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Zou het niet Android gericht probleem zijn want hier op iPhone ook geen problemen mee, start direct op en kan direct programma’s programmeren.

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Hier op iPhone en iPad werkt de TV app als een speer😍

Never trust in Dust
0 Likes
Tjappe1
Freshman Meerweter
Berichten: 75
Lees je nog iets anders? ;-) Lezersgoud. Respect! Topicvreter! Warming up?

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Ik heb een Samsung s10 waarop de app meestal op zwart scherm gaat en soms opstart na 2 a 4 minuten.  Maar vandaag krijg ik de app met geen mogelijkheid opgestart.  Op mijn iPad en de iPhone van mijn echtgenote geen enkel probleem. Volgens mij is het probleem dus Android-gelinkt. 

Domi1963
Experienced Bijna Allesweter
Berichten: 759
Jij #DTV. Goed bezig! En wanneer slaap jij? JACKPOT! WOW!

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Word Android dan zo slecht ondersteund door Telenet? Als ik hier zo globaal wat lees, zijn vele problemen Android gerelateerd...

Never trust in Dust
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5213
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

Telenet tv app werkt voor geen meter!!


@Domi1963  schreef:

Word Android dan zo slecht ondersteund door Telenet? Als ik hier zo globaal wat lees, zijn vele problemen Android gerelateerd...


Dat er een correlatie is tussen problemen (met Telenet) en Android wil niet per se zeggen dat het een causaal verband is. Er zijn gewoon méér Android gebruikers, dus als die (of een meerderheid) een probleem hebben, dan valt dat op.


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Dany59
Experienced Weetjesweter
Berichten: 21
Star Wars Day Dat loopt vlotjes. Twee handen vol! Follow the reader, reader!

Telenet tv app werkt voor geen meter!!

Ben al tijdje tester van nieuwe TV BOX. Heb de nieuwe TV app geïnstalleerd zodra beta versie beschikbaar was. Heeft steeds gewerkt, zonder problemen, behalve dat je steeds opnieuw diende aan te melden. De TV app werkt bij mij ook niet meer sinds ongeveer een week (geel scherm en na een tijdje sluit app gewoon af). Ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, zonder resultaat. Er is geen recente update geweest van de TV app, noch van android (behalve veiligheidsupdate samsung) bij mijn weten. 

0 Likes