Telenet zet hun eigen mail in Spam + feedback TV-box
-----------
Bij nazicht van mijn SPAM box via Telenet webmail kwam ik een mail tegen van Telenet.
Het was een uitnodiging om mijn mening te geven over de NIEUWE Telenet Tv box.
Ik heb 3 Tv boxen. Is er dan een NIEUWE Tv box. Ik dacht van niet.
Ik was te laat om mijn mening te geven. Ik kijk niet elke dag mijn SPAM box na.
En dat Telenet hun eigen mails plaatsen naar Spam vind ik wel raar.
En ... neen hoor, door MIJN instellingen komt het niet.
Mijn mening zou toch niet van tel zijn. Want Telenet denkt dat ze goed bezig zijn.
Telenet is zichzelf aan het kapot maken. Tv-box doet zijn eigen zinnetje. Je moet maar eens proberen om een programma volledig op te nemen. Live opnemen zoals bv nu het Corona verslag daar weet tv box ook niet wat te doen. Tv box is het slechtste product dat de laatste 30j. op de markt is gebracht. Ik begrijp niet dat Telenet dat heeft mogen doen. Tv-box betere kwaliteit voor films. Welke films er zijn maar 2 1/2 filmzenders meer actief. En sport. Ik wil Belgisch voetbal zien. Nog 14 dagen en het nieuwe seizoen begint terug. Ik heb nog geen enkele match geprogrammeerd zien staan voor weekend van 7, 8, 9aug. Filmkanalen en voetbalkanalen is nog altijd betalend. En voor wat hoort wat. Ik betaal en Telenet geeft NIKS in de plaats dat waarde heeft, laat staan genot geeft. Dat de tv-zenders geen goede programma's meer maken of uitzenden, daar kan Telenet niks aan doen. Maar Telenet moet toch meer kunnen met onze €uro's.
Dit berichtje staat misschien ook niet op de juiste plaats. Maar als Telenet niet meer weet wat het verschil is tussen een mail die gelezen zal worden en SPAM.
Dan mag ik ook eens mis zijn zeker hé.