42039
netweters
|
18500
gesprekken
|
19989
vragen
|
Thuis heb ik de nieuwe TV box. Volgens de Telenet aanbieding kan je dan overal via de TV app kijken, mits een snelle internetverbinding.
Op mijn 2e verblijf kijk ik via de TV APP. (internetsnelheid +/- 236 Mbps ) op een Android TV box. Er is slechts 1 toestel met de Telenet TV App in werking.
Soms moet ik 4 a 5 keer per avond mij terug registreren met de QR code. Volgens de Telenet klantendienst is dit een beveiligingsregel.
Dit is toch niet aan te nemen, je verliest telkens een deel van de uitzending bij het uitvoering van de registratie handelingen ?
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: Registratie TV APP
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op Twitter zijn er ook verschillende mensen die klagen dat de TV app zo onstabiel is als maar kan zijn (verschillende keren inloggen, streams die onderbroken worden, enz …). 's Avonds is de app bij momenten bijna niet meer te gebruiken. Ik vermoed dat het ligt aan het feit dat men de gebruikers van de Yelo app (mensen die nog digicorder of digibox hebben) recent allemaal heeft overgeschakeld naar de Telenet TV-app maar dat de desbetreffende servers de vraag daardoor niet meer aankunnen. Ik denk dat men intern waarschijnlijk heel goed weet dat er een probleem is. Hopelijk zorgt men snel voor een oplossing.
Als ex yelo gebruiker nog geen klachten gehad staat nu op punt wel in buitenland rond 20 uur een paar haperingen gehad
is wel een grote groep dat overgezet is (digicorder digibox)
vanaf 2023 zal de rest nog worden overgezet dat is de laatste groep
extra servers zullen tegen dan bijgestoken zijn
wat wel opvalt dat er meer reclame over gemaakt is over de nieuwe app
bijna iedereen dat ik ken heeft hem nu
Ik heb nog steeds hetzelfde probleem als op 21/09/2020 en dan zou het opgelost zijn. Zie bijlage.
Mijn telenet app blijft uitloggen op mijn apple tv 4K 2022 / 2021 en 2019.
Wij zijn echter niet zo een fan om elke keer een qr code te moeten inscannen in de slaapkamer van de kids als ze naar telenet willen zien.
Ondanks dat dit volgens telenet al 2,5 jaar is opgelost stel ik vast dat zowel ikzelf als vele nog steeds hopen dat dit nu eindelijk snel van de baan is.
Graag oplossing
Dank U
@bdv777 Hier een apple tv 4K 2021 en een HD en heb helemaal geen probleem met herinloggen, op mijn 4 K gebruik ik de beta app.
hey. Bedankt voor ke antwoord.
Ik heb er 5 en alle 5 loggen continue uit (dagelijks) 3 x model 2021 en 2 x model 2022 . Zowel op het bedrijf als bij mijn ouders is dit het geval.
De beta app ? hoe en waar vind ik die en hoe installeer je die op een Appletv
thx
Bart
@bdv777 Om bij apple beta apps te testen moet je testflight installeren, en dan de link gebruiken die je vind in volgend draadje.
veel succes, laat je weten als het bij jouw beter is?
kan er mij iemand een installatie code geven
bedankt is gelukt via omweg.
Ben benieuwd of hij nog gaat uitloggen.
Heb ook dit vervelende probleem sinds enkele weken op Apple TV hd & 4k versies. Beta release gebruik is toch geen alternatief.
Hopelijk snel oplossing. app build 4.43.5314+2130
Guido.
Klopt, laatste officiële build.
yep, via Ethernet op de 4k, wifi op de Hd apple TV.
router is een asus rt-ac68u, zeer stabiel, nooit problemen gehad voor enkele weken.
Guido.
@JBS ik heb de asus rt-ac58u en heb de laatste 2 a 3 weken ook problemen,
mijn lampen via WiFi en Google nest gaan vanzelf aan en uit soms, is niet normaal, was vroeger zo niet.
@JBS Hier de beta op 4K via ethernet en mijn Hd gewone versie via wifi en met beiden heb ik geen problemen.
Waarschijnlijk gebruiken die beta’s andere login servers.
(zie feedback van FrankDSM)