24750
netweters
|
152318
antwoorden
|
20691
vragen
|
Sinds een paar dagen werkt de vtmgo app niet meer, deze start wel op.
Zodra ik iets wil kijken krijg ik nog wel de reclame maar als de serie zou gaan starten krijg ik een foutmelding en is t afgelopen.
Ik vermoed dat het komt door de nieuwe versie van de telenet box die sinds vorige week uitgerold is.
Dus benieuwd of er meer mensen last van hebben.
Titel aangepast door Bjarne (Mod) | Originele titel: VTM go app
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ook hier werkt ie af en toe 1 of 2 dagen en dan is t weer gedaan.
Geen idee hoe en of het nog goed komt.
@Bolletje bedankt om het te laten weten. We zullen eens horen bij de collega's die werken op de TV-box of de info die in de nieuwe software update staat wel verwijst naar dit specifieke probleem. Mogelijks wordt er iets anders mee bedoelt.
bij deze kan ik bevestiggen dat VTMGO terug werkt op de telenet tv box thx
Ik zie dat ik nog update 4.46 heb en niet 5.01.
In ieder geval het probleem is nog niet opgelost.
bij deze moet ik mij verontschuldigen
het werkt inderdaadt nog niet enkel de reclame komt er op maar niet het programma dat ik wil bekijken
nog steeds dezelde object fout
sorry
Bij mij werkt het nu terug na lange tijd, maar goede feedback van Vtm na openen van de support case.
Guido.
hier ook versie 5.01 binnen van vandaag en werkt nog steeds niet ,
ook de stroom al eens uitgehaald en terug opgestart maar helpt niet
Ook bij mij werkt het niet pfffff
na update 5.01 nog altijd niet in orde
geeft nog steeds object fout na de reclame
Hier ook de laatste update gekregen, maar krijg nog altijd foutmelding bij VTM GO app.
Net getest, wel de nieuwe update, maar Vtm go werkt nog steeds niet.
Nog steeds dezelfde foutmelding na de reclame.
Hoi allemaal,
Ik heb hetzelfde probleem.
VTM app werkt tot na de reclame, dan komt er 'Er is een fout opgetreden [object Object]'.
VRT Mac werkt ook tot na de reclame, dan komt er 'Probleem met afspelen. Er lijkt een probleem te zijn met het afspelen van de content, gelieveblatet nog eens te proberen. Sorry voor het ongemak.'
Netflix geeft geen probleem.
Ik zou graag, zoals jullie allemaal waarschijnlijk, zo snel mogelijk dit terug werkende krijgen.
Ik volg dit topic dus even verder mee..'