Beantwoorden
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Wanneer Disney+ op TV-box?

Er zijn hier al verschillende toppics over disney+ maar ik vroeg me af of er al een andere kijk is over disney + op de tv box van telenet.

 

Kan iemand intern van telenet een tipje van de sluier ligten? 

 

Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: Disney +

Tags (2)
0 Likes
10 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Wanneer Disney+ op TV-box?

@Suzy 

Heb jij een zicht toevallig hierop of achterliggend eens een kleine navraag te doen?


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Wanneer Disney+ op TV-box?

@Suzy 

Heb je een update voor deze toppic?

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Wanneer Disney+ op TV-box?

Indertijd had ik eens gelezen dat Proximus gedurende 1 jaar exclusiviteit had hiervoor, maar het feit dat dezelfde Disney+-app ook in Nederland nog niet op de decoders van Ziggo staat terwijl Disney+ daar als allereerste land ter wereld van start ging in september 2019 geeft bij mij het gevoel dat we de app de komende tijd zeker nog niet moeten verwachten op de TV Box...

0 Likes
TheLaw
Professional Weetjesweter
Berichten: 38
Alles op zijn plek! On a roll... Happy New Year! Tien op tien!

Wanneer Disney+ op TV-box?

@Hofkens 

Het jaar van zal wel bijna om zijn, aangezien disney+ lanceerde op 15 september vorig jaar.

0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Wanneer Disney+ op TV-box?


@TheLaw  schreef:

@Hofkens 

Het jaar van zal wel bijna om zijn, aangezien disney+ lanceerde op 15 september vorig jaar.


Inderdaad, maar zoals ik al aanhaalde is er bij Ziggo bijna 2 jaar na de lancering en zonder exclusiviteitscontract met een andere aanbieder nog altijd geen app te bespeuren op dezelfde decoder als die van Telenet. Ook in andere landen die de TV Box gebruiken is er bij mijn weten nog geen app van Disney+ terug te vinden op de decoder.

0 Likes
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Wanneer Disney+ op TV-box?

Er is momenteel nog geen concreet plan om Disney+ op de TV-box te brengen.
Moest ik iets opvangen, zal ik het zeker delen op De Netweters. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Wanneer Disney+ op TV-box?


@Suzy  schreef:

Er is momenteel nog geen concreet plan om Disney+ op de TV-box te brengen.
Moest ik iets opvangen, zal ik het zeker delen op De Netweters. 😉


Ik weet dat u daar zelf niet veel aan kan veranderen, maar het is wel triestig dat Proximus dit al een jaar aanbiedt op hun platform en er bij Telenet zelfs nog geen concrete plannen voor zijn. Disney+ is toch niet zomaar "één van de zovele streamingdiensten". Het heeft nu wereldwijd al ruim 115 miljoen abonnees, terwijl het in veel landen nog niet eens beschikbaar is.

 

We kunnen dus alleen maar hopen dat diegene die de beslissingen hierover neemt bij Telenet snel zal inzien dat Disney+ dringend via de decoder te bekijken moet zijn, net zoals Netflix, Streamz en Amazon Prime Video.

0 Likes
MartijnS
Freshman Veelweter
Berichten: 210
De magic number! Lezersgoud. Respect! Even demarreren... Een bus vol!

Wanneer Disney+ op TV-box?

Ooit al bij stilgestaan dat Disney hier zelf blokkerende partij kan spelen? Ik denk dat Telenet (en Liberty Global) zeker vragende partij zijn om Disney+ te lanceren, maar hiervoor moet Disney natuurlijk wel bereid zijn om hun streamingplatform en APIs open te stellen. En daar moet natuurlijk ook onderhandeld over worden. Laten we zeggen dat een vlaamse netwerkoperator niet erg hoog op het prioriteitenlijstje van een Disney staat.

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Wanneer Disney+ op TV-box?

@MartijnS en nog een nadeel, als die Disney+ op de box komt dat er zenders gaan stoppen in Vlaanderen van de Disney club zoals in andere landen al voorhanden is, denk wel eens de overeenkomst zal verlopen dat we dit in belgie ook mogen meemaken dat de app op de box komt en de zenders verdwijnen in belgie, voorlopig blijven de zenders nog bij proximus omdat Disney nog op telenet zit en klanten kunnen overlopen.

ooit zal dit gebeuren.


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

Wanneer Disney+ op TV-box?


@MartijnS  schreef:

Ooit al bij stilgestaan dat Disney hier zelf blokkerende partij kan spelen? Ik denk dat Telenet (en Liberty Global) zeker vragende partij zijn om Disney+ te lanceren, maar hiervoor moet Disney natuurlijk wel bereid zijn om hun streamingplatform en APIs open te stellen. En daar moet natuurlijk ook onderhandeld over worden. Laten we zeggen dat een vlaamse netwerkoperator niet erg hoog op het prioriteitenlijstje van een Disney staat.


Zijn op de Belgische Facebook-pagina al verschillende die gereageerd hebben dat ze een abonnement gaan nemen vanaf dat ze beschikbaar zijn op Telenet-decoders. Denk dat Disney zelf via zoveel mogelijk platformen actief wil zijn. Want hoe meer manieren er zijn om te kijken naar Disney+, des te meer kans er is op nieuwe abonnees. Ik heb zelf ook pas Netflix sinds ik de TV Box mocht testen omdat ik het dan rechtstreeks op m'n tv kon bekijken. Voor Disney+ heb ik zelf een Chromecast aangeschaft ondertussen, om zeker te zijn dat ik dit vanaf de lancering in België kon bekijken via de tv zelf in plaats van op een computerscherm.

0 Likes