24748
netweters
|
152280
antwoorden
|
20688
vragen
|
Toen de nieuwe tv-box geplaatst werd was één van de gevolgen dat ik niet meer via yelo play kon kijken naar programma's. Naast een app werd toen beloofd dat er snel opnieuw de mogelijkheid zou zijn om via computer of laptop te kijken. Tenzij ik het verkeerd voorheb is er tot op vandaag nog geen oplossing. Of heb ik iets gemist ?
De nieuwe Telenet TV app is sinds vorige week voor iedereen beschikbaar. Er is inderdaad nog geen webversie, deze zou binnenkort komen.
Toegang geweigerd.
Blijkbaar nog niet voor iedereen beschikbaar.
In de google playstore is een nieuwe app ter beschikking "Telenet TV (nog niet uitgebracht)" , die werkt voor de gebruikers van een nieuwe digibox! (https://play.google.com/store/apps/details?id=be.telenet.tv&hl=nl)
Gisteren de nieuwe app gedownload in de Play Store, hij werkt bij mij prima en is véél mooier en overzichtelijker dan de Yelo Play vind ik. (Als het goed is mag het ook eens gezegd worden hé )
Hoe heet de app in de apple app store? Vind m niet terug
Telenet TV
Vind l niet terug in de apple store
Was wel in de "Play Store" ( Android) Apple zal wel volgen denk ik
Deze app werkt bij mij ook perfect juist iets trager .
Ik heb hem ook in gebruik kunnen nemen.
Nu vraag ik wellicht te veel, maar ik dacht dat ik nu ook op mijn laptop ging kunnen kijken.
Dat is wellicht (nog) niet zo?
De app (op smartphone en/of tablet) werkt erg goed. Je zou ook kunnen swipen naar je TV toe.
Maar belangrijk lijkt me ook de mogelijkheid om van op afstand te kunnen programmeren :).
Groeten,
De nieuwe TV-app zit nog in testfase, maar wordt momenteel uitgerold naar alle klanten met een TV-box. Elke week wordt een nieuwe groep klanten aangesproken om de app te downloaden. Voor Android staat de app publiek in de Play Store, wel in het bèta test gedeelte van de Play Store.
Voor iOS werkt het iets anders en moet je via TestFlight werken. Hiervoor heb je een URL nodig en die URL staat in de e-mail die Telenet nu gefaseerd aan het uitsturen is naar alle TV-box klanten.