24750
netweters
|
152322
antwoorden
|
20691
vragen
|
Al meer dan 3 weken proberen we hier de tv shop te openen maar krijgen hierbij de melding dat tv shop tijdelijk offline is. Wanneer we naar telenet bellen krijgen we de mededeling dat er werken aan het netwerk zijn. Bij iemand anders gaat de app van tv shop echter wel gewoon open...
Titel gewijzigd door Suzy (admin) | Vorige titel: TV Shop wil niet openen
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi Dimitri,
Welke werkwijze doe jij om te activeren, ikzelf heb zaterdag een uurtje voor mijn wedstrijd die ik wilde zien ZELF een oplossing gevonden (want Telenet was zoals gewoonlijk weer nergens bereikbaar) ik heb dus zelf een dagpas kunnen aankopen. Ik heb gisteren nog eens geprobeerd (op de eerste manier) dat dat werkt nog steeds niet (Suzy). Misschien kan je dit eens proberen en werkt het bij u dan ook wel… Wanneer je op een zender staat die niet geactiveerd is krijg je onderaan het scherm een bericht ‘druk op OK op je te abonneren’ als je dit doet blijft de TV-shop inderdaad gewoon draaien en start de app niet op, wat bij mij wel gelukt is, is het volgende. Ga op een zender staan die gewoon werkt, voorbeeld PlayVier druk dan op het ‘huis-knopje’ in de balk bovenaan kies je dan APP. Wanneer je dan volledig naar rechts klikt zie je de Tv-Shop app, klikt die aan, na zo’n 10 seconden springt de app open en kan je daar het abonnement nemen die je wil. Deze werkwijze werkt bij mij en hopelijk ook bij de rest van jullie 🫰🏻😃. (Suzy, naar waar stuurt ik de factuur? 😁😆)
Dag Suzy, hier identiek aan Dimitri4 : het probleem manifesteert zich al heel wat weken. Hoe lang precies weet ik niet, maar wellicht langer dan 5 weken. En het probleem stelt zich 24/24 en 7/7. Ik heb het voor de zekerheid zopas (8u40) nog even geprobeerd en het lukt niet. Op scherm zie je “Opening TV Shop” met daaronder een draaiend cirkeltje.
Goede middag, alvast bedankt voor de info, maar helaas, geen beterschap, en bellen naar Telenet doe ik niet meer, heeft geen zin.
Beste Suzy,
Eigenlijk kan ik op eender welk moment van de dag proberen, het is steeds hetzelfde probleem.
Ik zal je hier 2 concrete momenten geven waarop ik geprobeerd heb:
1) 2 mei 18:14 u.
2) 4 mei 17:44 u.
Hopelijk raakt het opgelost.
Met vriendelijke groet,
Danny
Ik denk dat Suzy met verlof is ...
@dimitri4 we hebben jullie feedback meteen doorgestuurd zodra jullie bevestigd hadden. De community wordt ook niet alleen door mij opgevolgd, maar ook door de moderatoren en de expert moderatoren. Ik had ook al een like op elke reactie gegeven om aan te geven dat ik jullie meldingen gelezen had. 😉
Er zou ook goed nieuws zijn. Daarnet heb ik een melding gekregen van collega's intern. Er is een oplossing gevonden en deze zou uitgerold zijn. Kunnen jullie het eens verifiëren?
Goede middag Suzy,
Even, snel poging ondernomen om de app TV-shop te openen, maar helaas, blijft gewoon ' hangen' dus nog steeds hetzelfde probleem.
Dag Suzy,
Heb ik verschillende keren gedaan, met tv-toestel, met modem, met box, maar helaas, geen beterschap. Alle Apps werken zoals Netflix of YouTube, maar de app tv-box blijft gewoon eindeloos doordraaien...
ok, merci voor opvolging en volharding !
Net getest, vandaag zondag 7u45. Ook hier blijft de app nog steeds “door draaien”. Vriendelijke groet.
Suzy,
Ik heb de TV-box afgezet en terug opgestart. Daarna getest of TV-shop werkte....nog steeds zelfde probleem 😞
Ik heb getest op zondag 7/05/2023 om 16:12 u. , 17:04 u. en 18:34. Steeds "TV-shop offline"
Groeten,
Danny
Nog steeds geen mogelijkheid om TV Shop te openen:
Zondag 7/5 om 13u00
Zondag 7/5 om 18u00
Vandaag 9/5 om 8u00
Nu zondag wil ik (weer) een dagpas bestellen, ik ben benieuwd.