24748
netweters
|
152275
antwoorden
|
20687
vragen
|
Wanneer ik een bericht verstuur van op mijn iPad dan zie ik dat niet op mijn iPhone en vice versa. Ook in de Webmail is dit niet zichtbaar. Probleem doet zich nog maar kortelings voor, zou dit kunnen liggen aan de update naar iOS 18.1.1?
Berichten in inbox komen zowel op iPad, iPhone en webmail binnen zonder probleem. Maar in de verzonden items zie ik het dus enkel op het toestel vanwaar het verstuurd is. Wanneer ik vanuit webmail verstuur, zie ik het bericht op alle toestellen.
Help!
Titel gewijzigd door Vincent (mod) | Vorige titel: Sent items synchroniseren niet tussen iPad/iPhone/webma
Opgelost! Ga naar oplossing.
Ik ga mezelf moeten corrigeren ...
Gisteren avond stelde ik vast dat ik nog op iOS 18.1.1 zat ...
Na upgrade tot 18.3 werkt alles terug zoals voorheen
Zou de nieuwste update 18.3.1 eindelijk dit probleem fixen ? 🤞
Yes! De installatie van update 18.3.1 heeft het opgelost. Fingers crossed dat het dit keer een blijvende oplossing is.
Neen, is helaas niet opgelost ... telenet blijft telkens wachtwoord vragen ... dan toch een Telenet probleem ?
Ik had al even hetzelfde probleem met de synchronisatie tussen toestellen, en op IOS duurde het lang om mails te openen (10-20 sec "laden"), ik gebruik de standaard 'Mail' app.
Na de iOS update naar 18.3.1 zag ik enkel mijn inbox nog op iOS, geen "verzonden", "spam" enz.
Ik heb vandaag mijn telenet email account volledig verwijderd op IOS (iPhone), vervolgens een hard reset gedaan en dan mijn email account opnieuw toegevoegd.
Alle mappen zijn terug zichtbaar, het synchroniseren tussen mijn verschillende toestellen (en webmail) werkt terug zoals het hoort, én de mails openen instant.
Ik dacht ook even dat de problemen van de baan waren, maar helaas ook met iOS 18.3.1 lukt het synchroniseren opnieuw niet meer.
Ik heb mijn Telenet account uit de Mail app op de iPhone verwijderd en vervolgens opnieuw toegevoegd (waardoor ik de verzonden mails met dit toestel ondertussen kwijt ben). Ik deed hetzelfde op mijn Mac, helaas zonder resultaat.
Wat is het verschil met een 'hard reset'?
Ook hier is het probleem er terug sinds 01/03/2025. Het lijkt bij elke maandwissel opnieuw op te duiken in de mailapplicatie van Apple. De Telenet mailaccount verwijderen en opnieuw installeren heeft niet geholpen. Pfff…..
Inderdaad niet ... ik nog eens Telenet opgebeld want het is nu 100% zeker dat het GEEN Apple bug is maar een TELENET SERVER probleem, ontstaan sedert Software update iPhone IOS18 - ook de latere up-date's verhelpen het probleem niet - die ze intussen maar al te goed weten bij TELENET en zelfs telefonisch hebben toegegeven ... maar blijkbaar MAANDEN nodig hebben om het op te lossen voor hun klanten ...en eerst maanden APPLE hiervoor de SCHULD geven ...
Alle mogelijke tot nu voorgestelde oplossingen, werken niet , reeds allemaaluitgeprobeerd ...
Dus nog wat geduld hebben want TELENET beloofde zaterdag 1 Maart 2025 dat er een OPLOSSING komt 🤞🤞
Beste, ik ervaar hetzelfde probleem. Toestellen van Apple up-to-date met iOs 18.3.1. Sent items staan enkel op gebruikte toestel, worden echter niet gesynchroniseerd naar overige toestellen.
Blijkbaar een terugkerend probleem met de TELENET instellingen? Of is er hiervoor ook al een oplossing?
1/
APPLE - care nà meerdere maanden tot die conclusie gekomen nadat ze allerlei zaken hebben laten uitproberen bij de geïmpacteerde iPhone gebruikers waarbij bleek dat het voor 95 % bij Telenet abonnees was en wat bij andere gebruikers wél kon opgelost worden , dit niet 1 keer werkte bij Telenet klanten
2/ nà meerdere tel contacten met Telenet technici , zij nu zelf moeten erkennen en toegeven dat het probleem bij henzelf ligt en o.a. , sedert IOS18, de server niet herkend wordt en dus daarom telkens opnieuw het wachtwoord wordt gevraagd en dus synchronisatie mank verloopt en het zeer lang duurt om verbinding te krijgen en mails te ontvangen !
En Telenet intussen honderdtal tel klachten daarvoor binnengekregen hebben en dus onderzoek opgestart hebben en moeten erkennen / bekennen dat het een Telenet bug is en misschien ook , zij het dan in veel mindere mate , bij nog andere providers
Ik persoonlijk ben ondertussen overgeschakeld op BLUEMAIL , die automatisch ALLES gesynchroniseerde heeft ( alle mappen en alle contacten ) van mijn Telenet accounts …en ook geïnstalleerd op mijn Macboon en de synchronisatie werkt prima én mails komen razendsnel binnen , én wachtwoord wordt niet telkens niet meer gevraagd … dus werk ik via BLUEMAIL tot Telenet HUN probleem oplost …
Ik was het beu om die mank lopende synchronisatie te moeten dulden die maakte dat niet alle inkomende en uitgaande mails niet méér synchroon stonden op IPhone en MacBook !