24748
netweters
|
152278
antwoorden
|
20688
vragen
|
Na het veranderen van mijn paswoord, kan ik geen nieuw account meer toevoegen voor een telenet email op mijn de mail-app van mijn Iphone (ook na upgrade naar iOS 18.3).
De fout melding zegt onmiddellijk : imap.telenet.be server does not support password authetication.
Ik kan ook geen manuele set up doen.
Mijn paswoord is correct, webmail werkt en ook de bestaande connecties naar mail app zijn ok.
Alleen toevoegen lukt niet. Telenet Klantendienst zegt dat ze er niets aan kunnen doen, want webmail werkt.
Sinds kort moet ik na inloggen bevestigen met een code (SMS) , ik vermoed dat het daar fout gaat, ik kan dit ook niet meer afzetten of een specifiek paswoord genereren voor de Apple Mail app.
Iemand suggesties, ik kan toch niet de enige zijn die hier tegen aanloopt ?
mvg
Kris
Titel gewijzigd door Melissa (mod) | Vorige titel: Telenet mail werkt niet meer met Apple Mail app iPhone
Tweestaps verificatie zou geen invloed mogen hebben op POP, IMAP en SMTP.
Het is wel weer de zoveelste melding van een klant met IMAP authenticatie problemen na het wijzigen van het wachtwoord.
@Moderator ik weet dat ik het vorige keer ook al geflagd heb en toen de reactie was dat er niets mis was achterliggend, maar dit kan toch geen toeval meer zijn?
tweetraps heeft inderdaad geen invloed op de bestaande accounts, deze werken nog zegt de vraagsteller.
Maar heeft tweetraps geen invloed voor het aanmaken van een nieuwe account?
Tweetraps uitschakelen en dan proberen zal in ieder geval veel sneller gaan dan wachten op een oplossing van Telenet of van Apple.
Voldoet je huidig wachtwoord aan de recente veiligheidsvoorwaarden van Telenet?
Minstens 8 tekens waaronder een hoofdletter een kleine letter en een cijfer?
Controleer ook dat de instellingen voor uitgaande server juist zijn en niet op "standaarpoorten".
Gebruik als login steeds jouw Telenet e-mailadres en niet jouw internetlogin (e.g. "ab12345")
https://www2.telenet.be/residential/nl/klantenservice/mobiel-en-vast/mobiel-instellen-en-gebruiken/m...
@WG94 schreef:
Tweestaps verificatie zou geen invloed mogen hebben op POP, IMAP en SMTP.
Het is wel weer de zoveelste melding van een klant met IMAP authenticatie problemen na het wijzigen van het wachtwoord.
@Moderator ik weet dat ik het vorige keer ook al geflagd heb en toen de reactie was dat er niets mis was achterliggend, maar dit kan toch geen toeval meer zijn?
@WG94 @Kris3600 We hebben dit intern nagevraagd. Van zodra we feedback ontvangen, koppelen we dit terug naar jullie.
@Kris3600 schreef:
Na het veranderen van mijn paswoord, kan ik geen nieuw account meer toevoegen voor een telenet email op mijn de mail-app van mijn Iphone (ook na upgrade naar iOS 18.3).
De fout melding zegt onmiddellijk : imap.telenet.be server does not support password authetication.
Ik kan ook geen manuele set up doen.
Mijn paswoord is correct, webmail werkt en ook de bestaande connecties naar mail app zijn ok.
Alleen toevoegen lukt niet. Telenet Klantendienst zegt dat ze er niets aan kunnen doen, want webmail werkt.
Sinds kort moet ik na inloggen bevestigen met een code (SMS) , ik vermoed dat het daar fout gaat, ik kan dit ook niet meer afzetten of een specifiek paswoord genereren voor de Apple Mail app.
Iemand suggesties, ik kan toch niet de enige zijn die hier tegen aanloopt ?
mvg
Kris
Titel gewijzigd door Melissa (mod) | Vorige titel: Telenet mail werkt niet meer met Apple Mail app iPhone
@Kris3600 Kan je jouw e-mailadres via een privébericht doorsturen naar @Moderator ? We kunnen dit dan intern in detail laten bekijken voor jou.
Hey @Kris3600 , nog last van gehad? Zoja, stuur dan gerust een privébericht naar @Moderator met jouw e-mailadres.
Hey @Charlotted2 ,
Hiervoor ga ik hetzelfde vragen en om jouw e-mailadres met het exacte gedrag door te sturen naar @Moderator
Ik heb sinds enkele dagen hetzelfde probleem. Is hiervoor al een oplossing gevonden?