Ik heb eens getest wet Brave, maar alles is normaal. Mijn situatie is uiteraard niet te vergelijken met de uwe, want ik probeer dat nu eens en kan dus niets zeggen bij frequent gebruik. De webmail van Telenet is uiteindelijk meer één van de vele mailcliets. Het specifieke hieraan is dat het een webtoepassing is. Maar ook daar bestaan er anderen.
Uw situatie niet kennende, probeer ik me gevallen voor te stellen die problemen kunnen geven, niet wetende of dat al dan niet van toepassing is bij u.
Je gebruikt een beveiligingsprogramma die al die alle inhoud van alle mails scant bij het binnenhalen.
Je hebt externe mail toegevoegd aan je webmail.
Je toestel is besmet met een virus.
Een deel van het geheugen van je pc is uitgevallen (heeft een invloed op al uw browsers).
Er is een probleem met uw utp-kabel (indien je een vaste verbinding gebruikt).
Er is een probleem met je Wifi (indien je verbindt met Wifi).
Er is iemand anders die zeer sterk aan het downloaden is, of aan het streamen via een vpn verbinding (of ook zonder, maar de vpn verbinding kan een grote invloed hebben indien Telenet de snelheid beperkt).
Tot zover mijn fantasie (omdat het alleen maar mogelijke veronderstellingen zijn).