Beantwoorden
Dreekes
Freshman Weetjesweter
It's your tenth party! It's your ninth party! Follow the reader, reader! Leesbeest!

ABX beschikbaar bij Telenet Vlaanderen

Gisteren ben ik tijdens het zappen de Franstalige zender ABX (het vroegere AB4 of ABX(plore)  tegen gekomen op kanaal 136 bij Telenet Vlaanderen. (TV-box IP)

De programma's staan ook in de tv gids en er is terugkijk tv op dit kanaal. 

19 reacties
ChristofM
Expert Moderator
Jij alziend oog. ;-) Champagne, lezer van het jaar! Waar zijn die handjes? De race is begonnen!

@WG94  schreef:

Die zat nog niet in het basisaanbod, nu blijkbaar wel.

@Moderator geen melding op Zenderaanpassingen ?

@WG94 Dit werd ondertussen aangepast op de Zenderaanpassingen. Bedankt om dit gemeld te hebben. 

https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngChristof
Expert Moderator
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

flip1953
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@luc55  schreef:

Abx : Nog op maandag 1 juni wordt het ABX-kanaal toegevoegd aan het aanbod voor Vlaanderen. Let op: dit is gelimiteerd tot de nieuwste types van de Telenet TV-box.

Sedert wanneer is er een onderscheid tussen de "nieuwste" types van de Telenet TV Box en de "oudere" types?. Bedoelen ze hiermee de Telenet TV Box IP versus de TV Box v1 en v2? Of bestaan er nog nieuwere types TV Box?

Ik denk dat ze bedoelen dat deze zender niet op de coax/DVB-C zit (TV met een kaartje, digibox of digicorder). Maar volgens mij kunnen alle types van de TV-Box de zenders die niet op de coax zitten ontvangen via IP?

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Ik heb een TV-box v1 en deze zender is gewoon beschikbaar. Het is volgens mij wat ongelukkig verwoord.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Hofkens
Professional Bijna Allesweter
Champagne, lezer van het jaar! Ongelooflijk (maar waar)! Waar zijn die handjes? En wanneer slaap jij?

@flip1953  schreef:

Sedert wanneer is er een onderscheid tussen de "nieuwste" types van de Telenet TV Box en de "oudere" types?. Bedoelen ze hiermee de Telenet TV Box IP versus de TV Box v1 en v2? Of bestaan er nog nieuwere types TV Box?

Ik denk dat ze bedoelen dat deze zender niet op de coax/DVB-C zit (TV met een kaartje, digibox of digicorder). Maar volgens mij kunnen alle types van de TV-Box de zenders die niet op de coax zitten ontvangen via IP?

Ze bedoelen inderdaad elk type TV Box. Maarja, als ze er zetten te bekijken via alle types TV Box zijn er sowieso mensen met een HD Digibox / HD Digicorder die klagen dat ze die niet kunnen bekijken, omdat ze het verschil niet kennen tussen een TV Box en Digibox/Digicorder. Maar als je het inderdaad letterlijk neemt verwoord Telenet het wel verkeerd.

flip1953
Experienced Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! Vraagbaakkampioen! PS: 2500 posts. Indrukwekkend!

@Hofkens  schreef:
Ze bedoelen inderdaad elk type TV Box. Maarja, als ze er zetten te bekijken via alle types TV Box zijn er sowieso mensen met een HD Digibox / HD Digicorder die klagen dat ze die niet kunnen bekijken, omdat ze het verschil niet kennen tussen een TV Box en Digibox/Digicorder. Maar als je het inderdaad letterlijk neemt verwoord Telenet het wel verkeerd.

Totaal verkeerd verwoord 😮. Beter zou er staan: niet te bekijken via Digicorder/digibox en CI+

Nu lijkt het erop alsof het alleen te bekijken is op "nieuwste" type TV-Box (dat is de TV-Box IP) 🤔

Communicatie is toch Telenet's sterkste kant niet, zoiets zorgt toch alleen voor verwarring bij de gewone klant (als zelfs de "bestweters" het niet begrijpen) 🤗