Beantwoorden
Stadhuis2
Professional Meerweter
Lezersgoud. Respect! Een bus vol! Topicvreter! BINGO!

Belgisch voetbal

Vanaf heden terug Belgisch voetbal op Play Sport (eindelijk). Als dat geen goed nieuws is voor de liefhebbers.

16 reacties
waterrat1978
Professional Meerweter
Jij #DTV. Goed bezig! Lees je nog iets anders? ;-) WOW! Full speed writing!

Belgisch voetbal

in het persbericht staat dus letterlijk van,

Telenet deelt in de zomermaanden meer informatie over de verschillende combinaties en nieuwe abonnementen binnen de Play Sports line-up.

dit doet me vermoeden dat play sports mogelijks een abonnement zal uitbrengen met alleen de huidige play sports-kanalen,
en anderzijds een abonnement met ook alle dazn-kanalen inbegrepen.

maar ondanks sommigen vrezen voor een dure prijs,maak ik hier toch een bedenking erbij.
telenet deelt nu de premier league-rechten samen met proximus en orange(die een groot deel van die kompetitie nu ook kunnen uitzenden).
de formule 1 is volgens mij wellicht nog gratis te zien via rtbf.
ik vermoed dat telenet dus niet gaat riskeren om het pakket met enkel de play sports-kanalen(zonder de dazn-kanalen),
te duur te gaan aanbieden.want hierbij hebben ze nu de concurrentie van proximus en orange.
(en proximus heeft dus ook nog voor 1 jaar de champions league-rechten).

en play sports heeft volgens mij veel klanten die vooral voor de premier league play sports hebben?

voor het totale abonnement inclusief de dazn-kanalen zou telenet wel een duurdere prijs kunnen aanrekenen,
aangezien telenet ongetwijfeld een serieus bedrag zal hebben betaald aan dazn voor de dazn-kanalen te mogen uitzenden.
en aangezien proximus en orange momenteel o.a. het belgisch voetbal dus niet in hun pakket hebben.
ik weet het niet,ik denk maar na.

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij Netweters wikipedia! De nieuwe Einstein!

Belgisch voetbal

@waterrat1978  schreef:

dit doet me vermoeden dat play sports mogelijks een abonnement zal uitbrengen met alleen de huidige play sports-kanalen,
en anderzijds een abonnement met ook alle dazn-kanalen inbegrepen.

Lijkt mij met hun "Maak je Telenet nu
helemaal op jouw maat" strategie een logische zet.

@waterrat1978  schreef:

voor het totale abonnement inclusief de dazn-kanalen zou telenet wel een duurdere prijs kunnen aanrekenen,
aangezien telenet ongetwijfeld een serieus bedrag zal hebben betaald aan dazn voor de dazn-kanalen te mogen uitzenden.
en aangezien proximus en orange momenteel o.a. het belgisch voetbal dus niet in hun pakket hebben.
ik weet het niet,ik denk maar na.

Play Sports + DAZN via Telenet zou niet duurder mogen/kunnen zijn dan dat je Play Sports via Telenet en DAZN rechtstreeks bij DAZN afneemt. Die prijszetting zou dom zijn...

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.