24769
netweters
|
152550
antwoorden
|
20720
vragen
|
Kan je op Play de afleveringen van Seizoen 8 van Game of Thrones herbekijken of kan je enkel live kijken ('s nachts dus )
Opgelost! Ga naar oplossing.
Dan zou de reclame van play moeten zeggen exclusief op 15 april beschikbaar 😛 ach ja dan kijken we maar morgen. Ik kan niet wakker blijven omdat ik moet werken morgen. Wel jammer hoor, we waren al geinstalleerd met snacks enal. Dit is verkeerde reclame van telenet niet tof xD
Beste
Het is ondertussen 03:30. Ik dacht dat ze om 03:00 op Play kwamen.
Teleurgesteld
Tommy
Kan iemand bevestigen dat er NL ondertitels voorzien zijn op de eerste aflevering van seizoen 8 aub?
@Ex-Netweter schreef:Kan iemand bevestigen dat er NL ondertitels voorzien zijn op de eerste aflevering van seizoen 8 aub?
Net gecontroleerd
er zijn ondertitels
@Ex-Netweter schreef:
Het is ondertussen 03:30. Ik dacht dat ze om 03:00 op Play kwamen.
@Ex-Netweter, de aflevering werd om 03u01 toegevoegd aan de TV-theek van Play en Play More, dit werd deze ochtend bevestigd door het content team dat hiervoor verantwoordelijk is binnen Telenet.
Indien je deze nu nog altijd niet ziet staan, zou ik je willen adviseren om je decoder even zonder stroom te plaatsen en te laten herstarten.
Maar nergens te bespeuren op de yelow play app?? 😞
Is aflevering 4 enkel via de Digibox te bekijken mss? Vorige drie aflevering kon ik via Yelo in een browser bekijken.
Heb exact hetzelfde probleem ...
Is er idee hoelang nog? Wat een fail...