Beantwoorden
Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

HLN Live als TV-kanaal op decoder

Vandaag startte HLN met een online nieuwszender. Zou het niet handiger zijn als aanbieders deze ook konden toevoegen als tv-kanaal om zo het internetverkeer in deze tijden wat te ontlasten? Zouden jullie het een goed idee vinden als Telenet deze zender zou toevoegen aangezien ze nu toch terug goede banden hebben met DPG Media (moederbedrijf van vtm, Q2, HLN, ...) door samen te werken aan de Vlaamse Netflix?

0 Likes
11 reacties
patrick37
Professional Superweter
Berichten: 5805
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

HLN Live als TV-kanaal op decoder

Voor mij is het niet zo noodzakelijk. Ik kijk elke dag het nieuws op tv en heb HLN app op de gsm die ook elke dag lees. 


  Patrick37 | Krak
  no one is you en that is your power.
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
m-jan20
Freshman Meesterweter
Berichten: 2233
Topic held(in)! Wat een systeem! Jij bent een pro! Krak 2021

HLN Live als TV-kanaal op decoder

Zal vooral afhangen of DPG Media dit wil 


  m-jan20 | Krak
  Welkom op De Netweters
   Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Cru
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 469
WOW! De magic number! Even demarreren... Een bus vol!

HLN Live als TV-kanaal op decoder

samenwerking komt er al voor de Vlaamse netflix (telenet & DPG media)

why not 🙂 

sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

HLN Live als TV-kanaal op decoder

Gaan ze, zoals hun digitale krant, ook maar de helft van het schoon weer laten zien? Na 10 seconden een boodschap "u heeft 10% van dit filmpje gezien, als u meer wilt zien, dan moet u eerst dokken".


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

HLN Live als TV-kanaal op decoder

@sb 

 

HLN Live is niet betalend. ge moet u wel registreren, maar het kost niks. Ge geeft natuurlijk uw mail adres, wat had ge anders ge dacht ...


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
sb
Professional Superweter
Professional Superweter
Berichten: 5214
TAGGING MASTER! Tag away, my dear! Professional organizer! Krak 2017

HLN Live als TV-kanaal op decoder

Daarvoor dienen wegwerpadressen zeker?


  Bjørn (sb) | Ere-Krak
 An angel led me when I was blind, I said 'Take me back, I've changed my mind.'  
    Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
StefaanH
Professional Superweter
Berichten: 5185
Dat verdient een trofee! Organisatietalent! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

HLN Live als TV-kanaal op decoder


@sb  schreef:

Daarvoor dienen wegwerpadressen zeker?


Onder andere voor zulke situaties, dat is correct 😋


   StefaanH | Krak
    De Gustibus et Coloribus non est disputandum.
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

HLN Live als TV-kanaal op decoder

Ben het helemaal eens met de startpost hier, het zou het internetverkeer ontlasten en het zou eveneens te bekijken zijn door mensen zonder internet (vooral ouderen), en het zou gewoon stukken handiger zijn? Bevoorbeeld op kanaal 30 staat er nu de hele dag een beeld "De leukste programma's van VTM kids JR. kan je kijken op VTM GO", waarom hier HLN live niet op uitzenden?

 

Zou gewoon heel erg handig zijn mocht dit er op komen, vooral voor de ouderen die geen internet hebben die nu gewoon niet kunnen kijken! + Het zou het internet ontlasten?

Hofkens
Freshman Bijna Allesweter
Berichten: 488
De race is begonnen! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) De magic number!

HLN Live als TV-kanaal op decoder


@JonasRT  schreef:

Ben het helemaal eens met de startpost hier, het zou het internetverkeer ontlasten en het zou eveneens te bekijken zijn door mensen zonder internet (vooral ouderen), en het zou gewoon stukken handiger zijn? Bevoorbeeld op kanaal 30 staat er nu de hele dag een beeld "De leukste programma's van VTM kids JR. kan je kijken op VTM GO", waarom hier HLN live niet op uitzenden?

 

Zou gewoon heel erg handig zijn mocht dit er op komen, vooral voor de ouderen die geen internet hebben die nu gewoon niet kunnen kijken! + Het zou het internet ontlasten?


En als je bijvoorbeeld moet wachten op een extra nieuws kan je soms beter naar herhalingsberichten zien op HLN LIVE dan naar één of ander programma op vtm waar je totaal geen interesse in hebt. Pak nu maar weer vrijdag met de Nationale Veiligheidsraad, wanneer gaat er weer een beslissing vallen...

JonasRT
Experienced Meerweter
Berichten: 82
Topicvreter! Topicwurm! Al 25 duimen! Goed bezig!

HLN Live als TV-kanaal op decoder

Inderdaad, ben het eens met jou, het zou ook stukken handiger zijn dat dit op een TV kanaal zou kunnen.

 

Maar de hoofdreden waarom het volgens mij belangrijk is dat dit er zou komen licht ergens anders, ik ben zelf 19 jaar ik zelf heb geen moeite met computer, pc, tablet etc maar er zijn ook nog andere generaties en daar houd men tegenwoordig precies minder en minder rekening mee. Wie niet mee kan met de technologie hoort er precies niet meer bij want hij kan zelfs het nieuws niet meer opvolgen... 

 

Mvg

janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

HLN Live als TV-kanaal op decoder

Hier zijn nog genoeg boomers en pre-boomers die met alles meekunnen. Er zij ook jongeren die niet meekunnen. Enerzijds zijn er die echt niet meekunnen en anderzijds zijn er ook die door omstandigheden de mogelijkheid niet hebben om te leren meekunnen.

Ouderdom op zich is geen criterium.