24750
netweters
|
152321
antwoorden
|
20691
vragen
|
@ChristofM schreef:@Moderator Nu nog VTM Non-Stop 90s verhuizen naar de 402Mhz mux op het kanaal van TV plus dat het ook wat aangenamer kijken is voor de kijkers.
@Ex-Netweter We hebben dit intern doorgegeven. Van zodra we feedback hebben, koppelen we dit hier terug.
@ChristofM nog steeds geen antwoord gekregen? 🤔
@Ex-Netweter schreef:
@ChristofM schreef:
@Moderator Nu nog VTM Non-Stop 90s verhuizen naar de 402Mhz mux op het kanaal van TV plus dat het ook wat aangenamer kijken is voor de kijkers.
@Ex-Netweter We hebben dit intern doorgegeven. Van zodra we feedback hebben, koppelen we dit hier terug.
@Ex-Netweter Helaas nog niet. We hebben een reminder gestuurd en houden jullie op de hoogte!
@Ex-Netweter schreef:
@ChristofM schreef:
@Moderator Nu nog VTM Non-Stop 90s verhuizen naar de 402Mhz mux op het kanaal van TV plus dat het ook wat aangenamer kijken is voor de kijkers.
@Ex-Netweter Ondertussen hebben we wel antwoord ontvangen. Helaas is dit niet mogelijk om dit te verplaatsen. Dit omdat er voor de capaciteitstoewijzing voor de TV- en radioservices wordt rekening gehouden met verschillende factoren waardoor die niet zomaar naar een andere frequentie kunnen gezet worden. Regelmatig komen er services bij en/of verdwijnen, waardoor dit niet mogelijk is.
@Ex-Netweter Ondertussen hebben we wel antwoord ontvangen. Helaas is dit niet mogelijk om dit te verplaatsen. Dit omdat er voor de capaciteitstoewijzing voor de TV- en radioservices wordt rekening gehouden met verschillende factoren waardoor die niet zomaar naar een andere frequentie kunnen gezet worden. Regelmatig komen er services bij en/of verdwijnen, waardoor dit niet mogelijk is.
@ChristofM was te verwachten maar nu hebben ze wel na maanden die pancarte eraf gehaald die dubbel zoveel plaats nodig had dan vtm non stop op een andere mux, voor een stomme pancarte was er wel plaats op die mux 🤔 dus ze spreken zichzelf tegen 😉
Maar goed jij kan enkel maar schrijven wat je als feedback krijgt, thanks.
De tv zender ID zit er nog altijd dubbel op
Het duurt zeer lang 3 maanden geleden gevraagd nog altijd dubbel
@flip1953 @Master-Magic ervaren jullie het probleem waarbij beeld en geluid niet synchroon zijn op de MENT-kanalen nog altijd?
Mogelijks hebben jullie de ping gemist van Suzy. 😉 Hebben jullie dit nog eens kunnen testen voor ons?
Nu pas melding van gekregen via mail,
mijn oren eens 10 min gepijnigd 😂
heb het eens bekeken en beluisterd, zie voorlopig geen problemen meer,
buiten het beeld dat beter kan in kwaliteit, maar dat kan aan de bron zelf liggen, of ik ben te kritische door veel 4K films te bekijken 😜
Bedankt om je oren hiervoor op te offeren, @Master-Magic ! 😉 Ben door heel veel 4K content te zien ook enorm kritisch geworden, dat ken ik wel. 😉 Maar goed, dan lijkt me in eerste instantie het issue opgelost te zijn. Voor mij is dit dan opgelost en gaan we dit ook verder niet meer opvolgen, tenzij we hier terug zaken van zien.
Bedankt!
@FilipD Bedankt, als ik nog iets opmerk dan meld ik het over deze zenders of andere.
van de VRT heb ik nog steeds spikkels in het beeld bij snelle bewegingen, als ik deze via satelliet bekijk in HD heb ik dat daar niet, er is daar al een topic over en dit probleem blijft wel, vrees dat de nieuwe encoders het probleem zijn dat sinds dat andere topic dat ik niet direct terug vind nog steeds het probleem is.
@Suzy schreef:@flip1953 @Master-Magic ervaren jullie het probleem waarbij beeld en geluid niet synchroon zijn op de MENT-kanalen nog altijd?
@FilipD schreef:Mogelijks hebben jullie de ping gemist van Suzy. 😉 Hebben jullie dit nog eens kunnen testen voor ons?
Inderdaad, had de vraag gemist, sorry.
Ik ondervind nog altijd het het probleem waarbij beeld en geluid niet synchroon zijn op (beide) MENT-kanalen.
Ik kijk via DVB-C (CI+).
@flip1953 Ik heb dit niet, ze zitten op 2 verschillende freq dus daar kan het niet aan liggen,
zou eens de module uit tv halen en terug insteken, misschien helpt dat dat de tv weer eens wordt gelinkt aan de module.