Beantwoorden
Duimelijn
Experienced Beetjesweter
Netjes! Leesclubje starten? Primeur! Pageturner!

Play Sports binnenkort alleen nog mogelijk op TV-box.

"Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieuwe TV-box

Vervang je verouderde Digibox of Digicorder voor de nieuwe Telenet TV-box

We willen ervoor zorgen dat je als Play Sports-klant blijft genieten van de beste tv-ervaring. Daarom moet je je verouderde decoder vervangen voor de TV-box."

Deze mail kreeg ik net zonet van telenet.

Ik heb nog een decoder waar heel wat opnames opstaan die ik nog wel kijken, lees, dit gaat langer duren dan de 45 dagen dat ik de twee samen kan gebruiken.

Maar ik wil natuurlijk ook wel gewoon alles kunnen blijven kijken. Zou ook helpen als die "binnenkort" wat specifieker was... Wat moet ik hieruit verstaan?? Morgen, volgende week, volgende maand?

Iemand een idee hoe snel dit zou gaan?

Titel gewijzigd door Yince (mod) | Vorige titel: Play Sports is binnenkort alleen beschikbaar op de nieu

295 reacties
luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Orange gebruikt een hybride ontvanger kunnen de 2 aan moet niet Android zijn

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

@WG94  schreef:

@luc55  schreef:

De Franstalige extra zenders verhuizen mee op 1 DEC naar ip signaal

Het gaat over alle betaal zenders van de Franstalige een hele boel

Bron?

Onder andere hier.

luc55
Freshman Meesterweter
De gouden postveer is voor jou Netweters’ orakel! Jij bent een ware apostel. Jij Netweters wikipedia!

Klopt goed gezien is wel een beetje weg gestoken ik kan het fout vinden mijn idee

janne_man
Professional Superweter
Dat verdient een trofee! Een echt antwoordkanon jij! MVP, Most Valuable Poster! Jij alziend oog. ;-)

Ik heb zo'n hekel aan de webpagina's die voortdurend veranderen. Ik meen dit eerder gezien te hebben bij de extra paketten, waarbij er een zelfde waarschuwing stond voor Sports als voor FR. Maar die pagina vind ik niet meer door gewone navigatie.

Peter78
Professional Weetjesweter
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

@WG94  schreef:

@Peter78  schreef:

Orange is ook al overgeschakeld op IP, ken er toch al een paar die een Android box hebben 😉

Dus als ze een Telenetje doen en al hun klanten met zachte hand dwingen is er geen enkel probleem om DVB-C eruit te gooien...

Dus het probleem dat je aanhaalt is een onbestaand probleem.

Dat is wel zeer voorwaardelijk natuurlijk, en dan wordt het ook tijd dat ze hun omruil campagne opstarten, op hun site staat echter niets over het niet meer ondersteunen van zenders op bepaalde decoders.

Daarnaast het feit dat het toestel draait op Android wil nog niet zeggen dat Orange z'n zenders al via IP aanbiedt op deze toestellen. Ze hebben immers nogsteeds een COAX ingang (als ik de handleidingen van Orange mag geloven)

@WG94 tja wat ze bij Orange doen dat is ons probleem niet als Telenet klant 😉

Orange is maar een doorgeefluik want eigenlijk verkopen ze gewoon Telenet producten onder hun naam.

En ik denk als Telenet iets wil wijzigen aan de infrastructuur of de manier van doorgifte dat ze hoegenaamd geen toestemming moeten vragen aan Orange, zou een beetje de omgekeerde wereld zijn. Orange moet maar zien dat ze mee zijn... 😁

janne_man
Professional Superweter

Voor zover ik weet zijn de dvb-c signalen van Orange op totaal andere frequenties dan die van Telenet.  

Master-Magic
Professional Superweter
TAGGING MASTER! Professional organizer! Organisatietalent! Topic held(in)!

@janne_man  Dat is fout, ze gebruiken dezelfde frequenties en dezelfde zenders met enkele uitzonderingen van zenders dat ze niet aanbieden, het is een andere codering dat orange gebruikt, ze gebruiken Viaccess als codering en Telenet Nagra, dat is het enige verschil.

Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.

Fiber: 8500/2400
flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@janne_man  schreef:

Voor zover ik weet zijn de dvb-c signalen van Orange op totaal andere frequenties dan die van Telenet.  

Dat zou pas een (nutteloze) verkwisting zijn van de schaarse bandbreedte op de kabel 🙄

flip1953
Freshman Meesterweter
Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij. GP, kort voor Giga Poster!

@Peter78  schreef:😉
Orange is maar een doorgeefluik want eigenlijk verkopen ze gewoon Telenet producten onder hun naam.En ik denk als Telenet iets wil wijzigen aan de infrastructuur of de manier van doorgifte dat ze hoegenaamd geen toestemming moeten vragen aan Orange, zou een beetje de omgekeerde wereld zijn. Orange moet maar zien dat ze mee zijn... 😁

De verhoudingen zijn toch iets veranderd ...

Het is Wyre (JV Fluvius/Telenet) die de strategie bepaalt over de toekomst van het netwerk.

De (wholesale) gebruikers van het Wyre Netwerk zijn Telenet, Orange, Base, Hey (en in de toekomst ook Proximus).

Wyre publiceert deze toekomstvisie, zodat hun klanten (zoals Orange) hier rekening kunnen (moeten) mee houden...

Peter78
Professional Weetjesweter
Goed bezig! Say what?! On a roll... Tien op tien!

@janne_man  schreef:

@janne_man ik denk het niet!!! 😉

Kijk maar eens naar deze link het volledige zenderaanbod van zowel Telenet als Orange. 😁

De enige zender die er dubbel op zit is ID 😉

@Moderator wie deelt hier eigenlijk die titels uit van KRAK en ERE-KRAK???

Wat zijn de voorwaarden omdat te krijgen? 🤔

Van een ERE-KRAK had ik toch zo geen onzin verwacht... 🙄

WG94
Freshman Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! De nieuwe Einstein! De slimste mens? Dat ben jij.

@Peter78  schreef:

@Moderator wie deelt hier eigenlijk die titels uit van KRAK en ERE-KRAK???

Wat zijn de voorwaarden omdat te krijgen? 🤔

Van een ERE-KRAK had ik toch zo geen onzin verwacht... 🙄

Oké, niet echt nodig toch? Niet iedereen weet alles, Kraks weten ook niet perse meer dan een gewone klant. Ere-Kraks zijn trouwens gewoon voormalige Kraks. Niet meer, niet minder.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.