@Kcquipor schreef:
@luc55 schreef:
Je hebt gelijk van veldritaanbod niets te vinden
En als ze op Play 6 gaan uitzenden zullen ze de Vrt niets meer uitzenden
Nu werd dit gedaan met +- 2 uur vertraging op de Vrt
Natuurlijk er is geen geld meer bij de Vrt zal gedaan zijn zeker
Iemand de vraag gesteld aan de Vrt
Hopelijk gaat het veldrijden ook niet weg bij Play Sports, want ik heb het gevoel dat Play Sports/Telenet hun broek hebben gescheurd aan de TV-rechten voor de champion’s league, want sinds 1 juli zijn bvb Formule 2,3, MotoGP & Basket 3x3 alleen met Engelse commentaar om de kosten te drukken (besparingen dus).
Ook denk ik dat ze plaats zoeken op de mux voor eventueel nog extra Play Sports kanalen voor alle extra voetbal wedstrijden te tonen.
Ook vraag ik mij af op Telenet met een nieuwe Play Sports app/website/systeem zal komen zoals Ziggo nu zal doen om alle Champion’s League, Euro & Conf league live te tonen.
Wat betreft de Champions League: ik verwacht niet direct extra Play Sports-kanalen op tv. Er is hier door één van de moderatoren van Telenet een tijdje geleden al gemeld dat ze wel degelijk alle matchen in hun pakket (dus alle matchen die niet op vtm 2 of Play 6 komen) gaan aanbieden, maar een deel enkel online. Dus op tv zal je waarschijnlijk matchen hebben op Play Sports 2-3-4-5 en eventueel Play Sports Golf, met op Play Sports 1 hopelijk tijdens zowel Champions League, Europa League als Conference League een multilive zoals Proximus al jaren doet bij de Champions League. Waarschijnlijk zullen zeker in de Conference League de online matchen ook zonder Nederlands commentaar zijn om de kosten te drukken (en het feit dat er soms zoveel matchen gelijktijdig zijn dat ze niet eens genoeg commentatoren zullen hebben). Maar ik verwacht in de komende weken dus wel een aankondiging met het feit dat je voor sommige matchen de Telenet TV-app zult nodig hebben en er dus geen extra tv-kanalen zullen komen via de TV Box of Digicorder/Digibox.
Het veldrijden zal hopelijk niet verdwijnen op Play Sports, anders ben je als wielerliefhebber veel beter af bij Proximus aangezien zij naast de Wereldbeker en Superprestige veldrijden ook nog verschillende wegkoersen uit binnen- en buitenland aanbieden (zoals de komende maanden nog de Baloise Ladies Tour, Ronde van Wallonië, Ronde van Burgos, Ronde van Polen, GP Yvonne Reijnders vrouwen, Egmont Cycling Race vrouwen, Ronde van Duitsland, Muur Classic Stadsprijs Geraardsbergen, GP Beerens Aartselaar vrouwen, GP Stad Halle, GP Québec, GP Montréal, GP van Wallonië en Gooikse Pijl) en ook de volledige Lotto Zesdaagse van Gent.