|
26.679
netweters
|
165.783
antwoorden
|
|
22.254
vragen
|
Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€
Wat er vroeger was kan je nu niet geven zeker meer dan 2 jaar geleden toen betaalde alle klanten mee aan het voetbal abo
dat kan je nu niet meer doen , mensen laten betalen voor iets dat ze niet naar kijken.
In Nederland krijgen ze de eerste keer ook de rekening niet meer rond hier gaat het over 2.50 euro dat alle klanten moeten betalen
Die 35 euro blijft nog altijd een goede deal voor voetbal voetbal kost ook veel geld
Natuurlijk gaan ze wel rekening moeten houden als volgende seizoen niet genoeg klanten bij gekomen zal waarschijnlijk de prijs stijgen
En nog te hopen dat de uitspraak voor Dazn die gaat nog moeten voor komen in de rechtbank positief is maar is voor de
Jupiler pro league dan negatief ,
zeker dat de prijzen en de abo laag moeten blijven zal nog geen gemakkelijke zaak zijn
@luc55 schreef:En nog te hopen dat de uitspraak voor Dazn die gaat nog moeten voor komen in de rechtbank positief is maar is voor de
Jupiler pro league dan negatief ,
Ze zijn intussen tot een onderling akkoord gekomen, dat wil volgens mij zeggen dat de arbitrage bij CEPANI stopgezet wordt. Er was geen rechtzaak
voor wie enkel intresse heeft in het veldrijden en het belgisch voetbal,
is volgens mij nu goedkoper af bij proximus.
maar voor wie bv de premier league belangrijk is,zit beter bij telenet.
positief vind ik nu wel dat je bv de play sports-kanalen apart kan nemen zonder de dazn-kanalen,
voor wie 35 euro per maand teveel geld zou zijn.
@waterrat1978 als je de rekening maakt zal het niet goedkoper uitkomen, stel dat moeder de vrouw haar bbc Belgium niet kwijt wilt dan mag je nog eens bijbetalen bij Proximus voor dat kanaal wat bij Telenet in het basis abbo zit.
en moet je al veel geluk hebben met je verbinding bij Proximus en of je geen kuren hebt met hun tv box.
het gras is niet altijd groener aan de overkant.
Klopt zeer toevallig
Dat is zeer goed
Krijg af en toe een vraag van een ouder mensen die alleen veldrijden willen zien
En een dagpas vinden ze te duur
Je zal verschieten dat er mensen alleen veldrijden willen zien maar er 20 euro voor neertellen vinden ze te veel
Gelukkig wordt er op Vrt nog een samenvatting uitgezonden maar blij worden ze niet van
Maar vooral: waarom wordt hier niet beter over gecommuniceerd én waarom is de periode voor de pre-order zo kort? Deze loopt zondagavond om 23.59hr af als ik het goed begrijp.
Ik zie momenteel ook veel mensen commentaar geven op krantenberichten over het "vernieuwde" contract tussen DAZN en de JPL dat ze dachten dat het voetbal weer via Telenet zou te zien zijn en of dit nu niet meer zo is. Er wordt ook meer aandacht besteed aan 1. Ruben Van Gucht en z'n zondags praatje en 2. het nieuws van vandaag over DAZN en de JPL. Over de vernieuwde indeling van de pakketten van PS wordt bijna niet gecommuniceerd.
Telenet: jullie gaan hier de mist in om niet duidelijker te communiceren naar huidige (en eventuele nieuwe) klanten toe.
Veel onduidelijkheid is niet de eerste keer dat dit verkeerd gaat om deftig info te delen
En in de pers gaat er minder op in wel over de verzoening van Dazn