|
26.689
netweters
|
165.822
antwoorden
|
|
22.256
vragen
|
Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€
Zo te zien gaan ze overal beginnen aan te bieden het Dazn abo
Er zullen er nog volgen
https://mobilevikings.be/nl/support/dazn
De sport is nog altijd opgesplitst in Nederland vroeger zaten ze rond de 75 euro nu zal wel meer worden
We blijven nog altijd goedkoop dan tegen de buurlanden
Bij ziggo krijg je eredivisie er bij voor 2,50 euro ook al kijk je niet
En veldrijden zit bij Eurosport daar hebben ze geluk mee dat zit in basis abo
@luc55 schreef:De sport is nog altijd opgesplitst in Nederland vroeger zaten ze rond de 75 euro nu zal wel meer worden
We blijven nog altijd goedkoop dan tegen de buurlanden
Bij ziggo krijg je eredivisie er bij voor 2,50 euro ook al kijk je niet
En veldrijden zit bij Eurosport daar hebben ze geluk mee dat zit in basis abo
€2.50 voor de Jupiler Pro League, Challenger Pro League, Croky Cup en het vrouwenvoetbal (ESPN NL heeft het Nederlandse equivalent op de rechten op deze competities) en al het veldrijden gratis? En als extraatje ook nog Amerikaanse sporten. Ik denk dat er veel fans dolgelukkig zouden zijn in vergelijking met €25 tot €35 per maand!
@WG94 schreef:
@voodoodoll schreef:waarom is de periode voor de pre-order zo kort? Deze loopt zondagavond om 23.59hr af als ik het goed begrijp.
Omdat maandag de nieuwe abonnementen gelanceerd worden en je ze dus gewoon kan bestellen en dus niet meer “vooraf”…
@voodoodoll schreef:Maar vooral: waarom wordt hier niet beter over gecommuniceerd
Welke informatie mis je? Een lijst met sporten/competities staat gewoon op de productpagina van Play Sports
Eerlijk? Hoeveel mensen gaan er regelmatig op die pagina's kijken terwijl ze al vaste klant zijn? Wij weten dat nu omdat we het hier lezen maar in vele krantenberichten gaat het vooral over Ruben Van Gucht en de nieuwe omkadering van de Premier League... Niet over een pre-order waarbij je 3 maanden €10 korting kan krijgen als huidige klant.
Zoals ik dus vroeg: waarom geen mailing van Telenet naar hun klanten toe? Wedden dat die er nog wél komt als de pre-order afgelopen is en er volledige prijs betaald moet worden...
Maar dat gezegd zijnde, gezien ik het weet ga ik voor zondagavond uiteraard nog intekenen. Mensen die ik ken met PS heb ik hier ook over ingelicht, die vonden het ook vreemd dat ze het dan niet op hun My Telenet app konden zien. Die dachten overigens ook dat het Belgische voetbal "gewoon" via de PS zenders zou uitgezonden worden en ze geen abonnementsaanpassing moesten doen. Om dan nog te zwijgen over het nieuwsbericht dat de ochtend daarna kwam over het vernieuwde contract tussen DAZN en de Pro League. Vandaar mijn, volgens mij terechte, vraag om meer communicatie.
Zoals ik dus vroeg: waarom geen mailing van Telenet naar hun klanten toe? Wedden dat die er nog wél komt als de pre-order afgelopen is en er volledige prijs betaald moet worden...
@voodoodoll
Ik heb afgelopen woensdag een mail gehad met alle info inclusief de mogelijkheid van de pre-order en de € 10.00 korting
@Bolletje schreef:Zoals ik dus vroeg: waarom geen mailing van Telenet naar hun klanten toe? Wedden dat die er nog wél komt als de pre-order afgelopen is en er volledige prijs betaald moet worden...
@voodoodoll
Ik heb afgelopen woensdag een mail gehad met alle info inclusief de mogelijkheid van de pre-order en de € 10.00 korting
Interessant, kennissen die ik gevraagd heb wisten van niks en hebben net zoals ik geen mail gehad ☹️
@Hofkens schreef:
En dan duurt het al ruim 2,5 maand na de aankondiging van het akkoord voordat ze communiceren over de prijzen (oh ja, toevallig de prijzen die vorige maand al online stonden maar hier allemaal verwijderd werden wegens "niet correct") en dan klopt de website van Telenet zelf nog langs geen kanten. De Croky Cup staat op de Telenet-site nog onder DAZN Total ipv Play Sports (wat volgens hun persbericht de enige thuisbasis wordt van de Croky Cup) en bij de pagina's per sport is ook nog niets aangepast want bij het voetbal zie je onderaan nog staan dat er "binnenkort" meer informatie volgt over het Belgisch voetbal en bij het veldrijden staat er zowaar nog dat je naar Eli Iserbyt kan kijken...
En als klap op de vuurpijl krijg je volgens de algemene voorwaarden van de promotie 10 euro korting op Play Sports gedurende 3 maanden: "Gedurende de eerste 3 maanden ontvang je €10 korting per maand op het gekozen abonnement: Play Sports (Incl btw.: €10,99/maand i.p.v. €19,99/maand, excl btw.: €6,52 i.p.v. €16,52/maand) of Play Sports + DAZN Total (incl btw.: €24,99/maand i.p.v. €34,99/maand, excl btw.: €18,92/maand ipv €28,92/maand)." Ofwel ben ik slecht in wiskunde maar 10,99 euro tegenover 19,99 euro per maand is geen 10 euro korting...
@Hofkens Er waren inderdaad enkele fouten aanwezig op de pagina voor de prijs en Croky Cup-vermeldingen. Deze zijn ondertussen wel aangepast geworden, zodat deze informatie in elk geval correct is. Bedankt om ons dit gemeld te hebben. 🙂
dat telenet geen verlies wil maken aan hun sportrechten,kan ik begrijpen.
maar ik zou liever hebben dat telenet zijn sportrechten ten volle zou gebruiken,
zodat je als klant voldoende waar krijgt voor je geld.
wat dazn aanbiedt op zijn kanalen,heeft telenet geen inspraak in.logisch.
maar sommige sportrechten zitten wel bij play sports zelf.
play sports zou bv van het europabekers voetbal meer matchen van 19.00 op tv kunnen brengen,
desnoods met engels commentaar.ofwel via de playsports-app(niet via een website).
play sports zou ook opnieuw meer tennis kunnen uitzenden,
want het heeft volgens mij daarvoor de rechten.
men zou tennismatch'en kunnen aanbieden via de play sports-app(desnoods in het engels),
als het voor play sports te duur is om op tv uit te zenden.
(dit laatste punt heb ik al aangehaald,waarbij moderator christoff mij toen geantwoord heeft op netweters).
Het goede nieuws is wel dat de Challenger Pro League tot eind september (wanneer we als Telenet-abonnees toegang krijgen tot de DAZN-app) toch deels te volgen zal zijn op de DAZN Pro League-kanalen. Bij Proximus is de sportkalender voor DAZN ingevuld tot en met vrijdag 14 augustus en dan zou Sporting Hasselt - Dender te zien zijn op DAZN Pro League 2. Maar tot eind september zal het aanbod van de Challenger Pro League wel een pak lager liggen doordat er nog maar 2 Pro League-kanalen overblijven.