Beantwoorden
Dirk_H
Freshman Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! WOW, overzichtelijk!

Tarieven play sport 26-27

Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€

141 reacties
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Zo te zien gaan ze overal beginnen aan te bieden het Dazn abo 

Er zullen er nog volgen 

https://mobilevikings.be/nl/support/dazn

luc55
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

De sport is nog altijd opgesplitst in Nederland vroeger zaten ze rond de 75 euro nu zal wel meer worden 

We blijven nog altijd goedkoop dan tegen de buurlanden 

Bij ziggo krijg je eredivisie er bij voor 2,50 euro ook al kijk je niet 

En veldrijden zit bij Eurosport daar hebben ze geluk mee dat zit in basis abo 

voodoodoll
Professional Weetjesweter
On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader! Handje vol!

@luc55  schreef:

De sport is nog altijd opgesplitst in Nederland vroeger zaten ze rond de 75 euro nu zal wel meer worden 

We blijven nog altijd goedkoop dan tegen de buurlanden 

Bij ziggo krijg je eredivisie er bij voor 2,50 euro ook al kijk je niet 

En veldrijden zit bij Eurosport daar hebben ze geluk mee dat zit in basis abo 

€2.50 voor de Jupiler Pro League, Challenger Pro League, Croky Cup en het vrouwenvoetbal (ESPN NL heeft het Nederlandse equivalent op de rechten op deze competities) en al het veldrijden gratis? En als extraatje ook nog Amerikaanse sporten. Ik denk dat er veel fans dolgelukkig zouden zijn in vergelijking met €25 tot €35 per maand!

voodoodoll

@WG94  schreef:

@voodoodoll  schreef:

waarom is de periode voor de pre-order zo kort? Deze loopt zondagavond om 23.59hr af als ik het goed begrijp.

Omdat maandag de nieuwe abonnementen gelanceerd worden en je ze dus gewoon kan bestellen en dus niet meer “vooraf”…

@voodoodoll  schreef:

Maar vooral: waarom wordt hier niet beter over gecommuniceerd

Welke informatie mis je? Een lijst met sporten/competities staat gewoon op de productpagina van Play Sports

Eerlijk? Hoeveel mensen gaan er regelmatig op die pagina's kijken terwijl ze al vaste klant zijn? Wij weten dat nu omdat we het hier lezen maar in vele krantenberichten gaat het vooral over Ruben Van Gucht en de nieuwe omkadering van de Premier League... Niet over een pre-order waarbij je 3 maanden €10 korting kan krijgen als huidige klant.

Zoals ik dus vroeg: waarom geen mailing van Telenet naar hun klanten toe? Wedden dat die er nog wél komt als de pre-order afgelopen is en er volledige prijs betaald moet worden...

Maar dat gezegd zijnde, gezien ik het weet ga ik voor zondagavond uiteraard nog intekenen. Mensen die ik ken met PS heb ik hier ook over ingelicht, die vonden het ook vreemd dat ze het dan niet op hun My Telenet app konden zien. Die dachten overigens ook dat het Belgische voetbal "gewoon" via de PS zenders zou uitgezonden worden en ze geen abonnementsaanpassing moesten doen. Om dan nog te zwijgen over het nieuwsbericht dat de ochtend daarna kwam over het vernieuwde contract tussen DAZN en de Pro League. Vandaar mijn, volgens mij terechte, vraag om meer communicatie.

Bolletje
Professional Veelweter
Waar zijn die handjes? Opgeruimd staat netjes! De race is begonnen! Lees je nog iets anders? ;-)

Zoals ik dus vroeg: waarom geen mailing van Telenet naar hun klanten toe? Wedden dat die er nog wél komt als de pre-order afgelopen is en er volledige prijs betaald moet worden...

@voodoodoll 

Ik heb afgelopen woensdag een mail gehad met alle info inclusief de mogelijkheid van de pre-order en de € 10.00 korting

voodoodoll

@Bolletje  schreef:

@voodoodoll 

Ik heb afgelopen woensdag een mail gehad met alle info inclusief de mogelijkheid van de pre-order en de € 10.00 korting

Interessant, kennissen die ik gevraagd heb wisten van niks en hebben net zoals ik geen mail gehad ☹️

WG94
PhD in problem solving! Jij alziend oog. ;-) Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel.

Ik heb het wel gekregen, mogelijk heb je ooit aangegeven dat je geen promotie mails wil krijgen.

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.