Beantwoorden
Dirk_H
Freshman Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! WOW, overzichtelijk!

Tarieven play sport 26-27

Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€

122 reacties
luc55
Professional Meesterweter
Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou MVP, Most Valuable Poster! Netweters’ orakel!

Wat er vroeger was kan je nu niet geven zeker meer dan 2 jaar geleden toen betaalde alle klanten mee aan het voetbal abo 

dat kan je nu niet meer doen , mensen laten betalen voor iets dat ze niet naar kijken. 

In Nederland krijgen ze de eerste keer ook de rekening niet meer rond hier gaat het over 2.50 euro dat alle klanten moeten betalen 

https://www.totaaltv.nl/nieuws/opinie-espn-maakt-gebruik-van-onwil-providers-om-samen-te-werken-bij-... 

Die 35 euro blijft nog altijd een goede deal voor voetbal voetbal kost ook veel geld 

Natuurlijk gaan ze wel rekening moeten houden als volgende seizoen niet genoeg klanten bij gekomen zal waarschijnlijk de prijs stijgen 

En nog te hopen dat de uitspraak voor Dazn die gaat nog moeten voor komen in de rechtbank positief is maar is voor de 

Jupiler pro league dan  negatief , 

zeker dat de prijzen en de abo laag moeten blijven zal nog geen gemakkelijke zaak zijn 

WG94
Professional Meesterweter
PhD in problem solving! Jij bent geliefd! Jij bent een ware apostel. Jij alziend oog. ;-)

@luc55  schreef:

En nog te hopen dat de uitspraak voor Dazn die gaat nog moeten voor komen in de rechtbank positief is maar is voor de 

Jupiler pro league dan  negatief , 

Ze zijn intussen tot een onderling akkoord gekomen, dat wil volgens mij zeggen dat de arbitrage bij CEPANI stopgezet wordt. Er was geen rechtzaak

Pro League en DAZN begraven de strijdbijl en zetten samenwerking voort tot 2030: "Einde aan periode ... 

WG94 | Krak
  Mistakes are proof that you are trying
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
waterrat1978
Freshman Veelweter
Jij #DTV. Goed bezig! WOW! Lees je nog iets anders? ;-) Full speed writing!

voor wie enkel intresse heeft in het veldrijden en het belgisch voetbal,
is volgens mij nu goedkoper af bij proximus.

maar voor wie bv de premier league belangrijk is,zit beter bij telenet.

positief vind ik nu wel dat je bv de play sports-kanalen apart kan nemen zonder de dazn-kanalen,
voor wie 35 euro per maand teveel geld zou zijn.