Beantwoorden
Dirk_H
Freshman Veelweter
Opgeruimd staat netjes! Jij #DTV. Goed bezig! Full speed writing! WOW, overzichtelijk!

Tarieven play sport 26-27

Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€

182 reacties
Petergreenhope
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Inderdaad...gisteren precies hetzelfde gedaan. Play sports + DAZN total geactiveerd met korting en binnen de vijf minuten was het klaar!

Waarom dan al dat gepreorder waarvan je uiteindelijk niet zeker bent dat het wel gelukt is...?

Petergreenhope
Freshman Weetjesweter
Twee handen vol! Leesbeest! Mooi, mooi! Leesclubje starten?

Zou normaal gezien niet mogelijk mogen zijn...je kunt toch geen tweemaal hetzelfde pakket op één account bestellen?

voodoodoll
Professional Weetjesweter
Say what?! On a roll... Nog geen reader's digest? :-) A born reader!

Normaal gezien niet, waarschijnlijk omdat de pre-order manueel ingevoerd moet worden en nog niet op je account stond toen je het pakket aangevraagd hebt via de website.

Ik heb vanochtend vroeg support gecontacteerd om te vragen of mijn pre-order ontvangen is en wanneer dit toegevoegd zal worden aan mijn account. Helaas is "live" chat niet meer live en wacht ik dus op een email met het antwoord.

Indien er vrijdagochtend nog geen beweging is of geen reply van support voeg ik het pakket ook via Mijn Telenet toe.

Wat een gedoe toch altijd...