|
26.710
netweters
|
166.053
antwoorden
|
|
22.278
vragen
|
Heeft iemand al zicht op inhoud van play sport in het volgend seizoen? Jupiler pro league? NBA? Tarief? Ik heb nu een jaarabonnement bij DAZN en die bieden het nieuwe seizoen aan voor 19,99€ net als vorig jaar ipv 24,99€
Inderdaad...gisteren precies hetzelfde gedaan. Play sports + DAZN total geactiveerd met korting en binnen de vijf minuten was het klaar!
Waarom dan al dat gepreorder waarvan je uiteindelijk niet zeker bent dat het wel gelukt is...?
Zou normaal gezien niet mogelijk mogen zijn...je kunt toch geen tweemaal hetzelfde pakket op één account bestellen?
Normaal gezien niet, waarschijnlijk omdat de pre-order manueel ingevoerd moet worden en nog niet op je account stond toen je het pakket aangevraagd hebt via de website.
Ik heb vanochtend vroeg support gecontacteerd om te vragen of mijn pre-order ontvangen is en wanneer dit toegevoegd zal worden aan mijn account. Helaas is "live" chat niet meer live en wacht ik dus op een email met het antwoord.
Indien er vrijdagochtend nog geen beweging is of geen reply van support voeg ik het pakket ook via Mijn Telenet toe.
Wat een gedoe toch altijd...
Is t niet ook zo dat de Telenet medewerkers het ook manueel moeten invoeren van de gegevens op jouw naam?
Wat is nu t verschil tussen 25 of 35 euro voor PS en Dazn ? Allebei, de één rapper en trager. Lijkt wel als een haas en schildpad. Duurder en de ander goedkoper.
Vermoedelijk een groot aanbod en t ander beperkter. Hopend in dit verband ongelijk heb…
Vanmiddag een reply gekregen:
"Goede vraag! Het kan tot 7 augustus duren voordat de preorders van Play Sports doorlopen. Dus het is zeker mogelijk dat je dit nog niet te zien krijgt. Als je op 8 augustus nog geen toegang hebt, mag je ons opnieuw een berichtje te sturen."
Er werd dus niet geantwoord op de vraag of mijn pre-order weldegelijk ontvangen werd en de competitie start de 7de om 20.45hr. Als het dan niet geactiveerd is, heb ik dan de toestemming om een illegale stream te zoeken om de openingswedstrijd van het nieuwe seizoen te kunnen kijken? 8 augustus is te laat.
Wat vinden jullie van dit soort non-antwoorden Moderators?
Ja is zo te lezen niet goed geregeld spijtig dat we dit van jullie moeten horen
Een iligale streaming is eigenlijk niet zo veilig als het lijkt.
Men zou beter jou direct tot de Dazn app, via hun systeem, toelaten voor een maand, waarvoor je niet moet betalen. Dit in afwachting dat de pre-order helemaal verwerkt is en jouw account op PlaySports helemaal klaar is.
Als men belooft dat alles klaar zou zijn en het niet is, dan moet dat ook tegen de klanten durven zeggen. Er kan altijd iets verkeerd of vertraging zijn. Het is een heel gedoe allemaal. Gelukkig lopen er bij Telenet ook goeie zaken.
De Dazn app is voor de Telenet klanten nog niet klaar dat is einde september wel