24773
netweters
|
152596
antwoorden
|
20720
vragen
|
Sinds 31 aug kregen verschillende zenders, nieuwe namen Q2 is nu VTM2 enz. Maar op de TV gids lijven de oude namen verschijnen, worden die dan niet aangepast ?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Op de TV gids van Yelow Play zie ik toch reeds VTM_VTM2_VTM3 en VTM4.
Ik heb hier één tv-box met de nieuwe namen, de tweede heeft nog steeds de oude namen staan
Er zijn nog wel wat dingetjes die niet helemaal vlot gaan. De favorietenlijst laat zich hier ook niet zonder slag of stoot gebruiken.
Herstarten kan de boel misschien vlot trekken.
Ik heb ook een eigen favorietenlijst waar "Vice" in stond.
Vice was reeds een week weg maar het kanaal was er nog.
Gisteren echter was het helemaal weg en schoven al zenders daarachter een plaatsje vooruit.
Dan heb ik de nieuwe zender "BBC First" op de plaats van Vice gezet zodat de nummering terug naar mijn zin was. Echter hij (de TV-box) wilde niet terug gaan naar de favorieten lijst zoals @louishufk hier al aangaf.
Eens opnieuw opgestart en alles was terug in orde.
De nieuwe zenders VTM 2/3/4 zitten hier ook nog niet in TV-gids van de TV-box en ook niet op telenettv.be (deze zijn gekoppeld).
Met een beetje geduld komt dit ook nog in orde. Last heb ik hier toch niet echt van....
Net even nagekeken:
Het zit dus duidelijk allemaal in een overgangssituatie waarbij niet alles tegelijk aangepast is.
Het rare is, tot zondag waren de zenders aangepast van naam van vtm club met logo’s, in de nacht van 31 augustus op 1 september is er een nieuwe zenderlijst gepusht en zijn alle oude namen van de zenders met dito logo weer teruggezet, denk een foutje in de zenderlijst aanpassing bij Telenet,
@snap1704 schreef:Sinds 31 aug kregen verschillende zenders, nieuwe namen Q2 is nu VTM2 enz. Maar op de TV gids lijven de oude namen verschijnen, worden die dan niet aangepast ?
Oei, wat een ramp 🤔.
Geduld is een mooie deugd 😁
Ik kreeg daarstraks deze tweet van telenet:
"Er zijn vannacht enkele aanpassingen doorgelopen. Zie je nog steeds de vorige logo's staan? Dan mag je het toestel even herstarten via de knop achteraan. Laat je iets weten? 🙂"
Ik heb al geantwoordt... het werkt totaal niet.
Op twee TV-boxen, die niet op eco stand staan, werd de logo-update doorgevoerd.
Op de andere TV-box staat de eco stand wel aan.
**Hoe kan ik nu nog de nieuwe TV-logo's krijgen???**
Rustig blijven is de boodschap. Het is allemaal nog niet in orde. Je kan de tv-box eens herstarten maar als dat niet onmiddellijk helpt gewoon nog wat wachten.
Oh maar ik het geduld 😋. Ik dacht gewoon dat dit automatisch aangepast zou worden, blijkbaar niet. Nu ik ga het in het weekend eens uitproberen om hem te herstarten. Dank je.
@Unka12 schreef:Ik kreeg daarstraks deze tweet van telenet:
"Er zijn vannacht enkele aanpassingen doorgelopen. Zie je nog steeds de vorige logo's staan? Dan mag je het toestel even herstarten via de knop achteraan. Laat je iets weten? 🙂"
Ik heb al geantwoordt... het werkt totaal niet.
Op twee TV-boxen, die niet op eco stand staan, werd de logo-update doorgevoerd.
Op de andere TV-box staat de eco stand wel aan.
**Hoe kan ik nu nog de nieuwe TV-logo's krijgen???**
Zet de ecostand een tijdje uit?