25.407
netweters
|
156.715
antwoorden
|
21.187
vragen
|
Vanaf 1 september 2025 activeert Telenet geen tweedehands Digicorders, Digiboxen of TV met een kaartje meer. We verkopen al een tijdje geen decoders meer, en activeren vanaf 1 september dus ook geen tweedehands toestellen meer. Zo begeleiden we onze Telenet TV-klanten geleidelijk naar de TV-box – onze meest moderne en gebruiksvriendelijke decoder.
Wat betekent dit voor Telenet-klanten?
Als klant kan je jouw gekochte Digicorder, Digibox en/of TV met een kaartje gewoon blijven gebruiken als deze geactiveerd is voor 1 september 2025. Alleen: als je 'm later zouden willen doorverkopen of doorgeven, zullen we deze niet meer activeren.
Concreet betekent dit dus dat het niet meer mogelijk zal zijn om een tweedehands Digicorder, Digibox en/of TV met een kaartje te activeren in een Telenet-winkel. In dat geval raden we aan om over te stappen op de Telenet TV-box.
Of er effectief veel zijn kan je alleen maar weten als je de interne keuken van Proximus kent. Bij al wie het gaat, hoor en lees je niet. Dus alle fora geven een vertekend beeld waar je eigenlijk niet veel aan hebt.
@janne_man Als je opeens veel berichten leest na een poos niks dan zegt dat ook iets, toestellen dat opeens niet meer werken of niet meer opstarten.
Een vriendin is dit jaar klant geworden en ze heeft geen klagen ik vond dat goed ging en een duidelijke prox structuur in zit vroeger was een andere lay out dat weet ik nog
Natuurlijk waar het goed gaat zal je niet lezen
Waar het slecht gaat lees je natuurlijk
base is eigendom van telenet,maar goedkoper dan telenet.
voor zowel tv als vast internet voor thuis.
denk je dat er bij base dan ook veel problemen zijn,
zoals ik hier lees bij sommige toestellen bij scarlet?
of zijn de problemen bij base van een ander soort?
want bij base heb je internet voor 28 euro per maand(300gb),
of 40 euro per maand(onbeperkt).voor 10 euro per maand extra tv.
dat het zoveel goedkoper is bij base,
zegt misschien ook veel over de kwaliteit of de service bij base?of ben ik verkeerd?
Mijn buren zitten bij base bijna geen verschil allen minder zenders
en de zelfde tv box en tv app