25.221
netweters
|
155.584
antwoorden
|
21.025
vragen
|
Hoi, ik heb een bericht gekregen van Telenet om mijn digicorder om te ruilen naar een tv box. Heeft er iemand een idee hoelang ik mijn digicorder nog zou kunnen gebruiken? Er stond namelijk in de mail dat ze dit niet lang meer zouden ondersteunen? Enerzijds heb ik weinig zin om over te schakelen en anderzijds staat mijn digicorder voor 96% vol met opnames die ik nog moet bekijken. Mijn moeder kan met moeite een digicorder bedienen door haar leeftijd. Zij kan heel moeilijk met die dingen werken . daarom sta ik huiverachtig tegen een tv box . Ook hebben we regelmatig storingen met het internetsignaal ondanks een nieuwe modem. Bedankt alvast
Opgelost! Ga naar oplossing.
In iedergeval is het nu al weg! Nu is het alleen maar via tv box. Allee zo is het toch bij ons😅
Wij hebben nog een oude aangekochte digibox, stel dat niet meer ondersteund word door telenet, kunnen ze dan een alternatief aanbieden, zonder extra huur voor een 2de of 3de tv box?
@Benjamin88 de app gebruiken met een ondersteund toestel waar je de app kan op gebruiken.
Er wordt hier veel te gemakkelijk vanuit gegaan dat een app gebruiken de oplossing is. Ik vrees dat het hier hoofdzakelijk gaar over een populatie die geen internet heeft en ook geen internet gebruikt. Als ze al een gsm hebben, is het een toestel waarmee ze ook geen data verbruiken. Toetsen zijn te klein, scherm is te klein. Deze groep mensen wordt werkelijk in een grote vergeetput gestoken. Het zijn meestal trouwe kijkers van een beperkt aantal zenders. Wat er hier nu gebeurt is een schitterend voorbeeld hoe een bevolkingsgroep gewoon op de vuilnisbelt vliegt enkel en alleen omdat ze niet meekunnen. Een extra illustratie van de decadentie van het kapitalistisch denken. Leve de vrijheid, vooral de mijne en die van de anderen kan de pot op.
Naar die app gaan we naar toe je ziet die meer en meer komen
Mensen zonder internet worden uitgesloten
Ik zie oudere sukkelen bij de bus pakken of voor gemeente huis
Je moet een afspraak online boeken
Het zelfde bij belastingaangifte je moet dat elke keer aanvragen om papieren te krijgen