24776
netweters
|
152627
antwoorden
|
20723
vragen
|
Beste
Ik heb sinds een uurtje ieen zwart scherm op alle posten, toen ik daar net even van huis wegging werktte alles nog perfect. Nu dus niets meer. Ik heb ondertussen alle kabels van de digicorder vervangen maar geen resultaat. Ook heb ik reeds deze digicorder verwisselt met deze in de slaapkamer maar ook met die geen beeld op het scherm.Sluit ik een van de twee of beide aan in de slaapkamer dan werkt alles perfect. Digicorder is net nieuw. Aan wat kan dit nu nog liggen?
Aan tv ligt het niet want met netflix perfect beeld.
1. Staat uw tv afgesteld op de juiste bron? Doorgaans is dat met de knop source op de afstandsbediening.
2. Vermits de Digicorder wel werkt in de slaapkamer, heb je ook al eens geprobeerd om de hdmi kabel tussen Digicorder en tv te wisselen met die van de kamer?
@Ex-Netweter
Het is niet omdat er nog iets op je tv werkt dat uw tv niet stuk is.
Je tv bestaat uit verschillende modules. Als deze die je gebruikt voor het ontvangen van programma's via digicorder stuk is kunnen andere delen nog wel werken.
Werkt de tv nog als je analoog kijkt?
Groeten
Kan ook signaal verlies zijn op de kabel die van buiten komt als laatste optie, als een kabel door het onweer en regen en wind wat verschoven is of bewogen en deze al wat los gekomen is kan dit voorkomen, of aanpassingen aan de kabel voor de netwerf en de kabel niet goed vast is gezet bv, dit al gehoord onlangs.