24801
netweters
|
152786
antwoorden
|
20740
vragen
|
(Gaat eigelijk over de website maar is geen bord voor)
Aanmelden op telenet.be zou nu ook moeten gaan met google (waarvoor dank, want dat is het meest handige). Maar klikken op de knop "Aanmelden met Google" doet niets: logt niet in en geeft ook geen foutmelding. Er gebeurt gewoon niets.
@Ex-Netweter
Hoe het allemaal in zijn werk gaat weet ik (nog) niet.
volgende link geeft wel enige uitleg.
Veel succes
@Ex-Netweter normaal zou je een pop-up moeten zien i.v.m. het privacybeleid wanneer je erop klikt. Waarna je (na klikken op 'Ja') wordt doorverwezen naar de inlogpagina van desbetreffende accounts. Heb het zelf net even getest via Firefox en daar lijkt alles vlot te openen.
Ik heb zelf nog geen accounts gekoppeld op dit moment, dus ook dat zou geen oorzaak mogen zijn.
Goed om te weten: je kan via Mijn Telenet je persoonlijke login koppelen aan je Itsme-, Facebook- of Google-login. Dit via het blokjes onder 'Administratie' (uiterst rechts).
@Suzy Het is wel vervelend dat de pop-up altijd erop komt bij het externe aanmelden...
@Ex-Netweter ik gebruik deze manier van aanmelden zelf niet (mijn voorkeur gaat uit naar mijn internet login of persoonlijke login). Maar heb er vandaag al enkele malen op geduwd om het gedrag te bekijken en heb de pop-up op mijn desktop (Firefox) en mobiel (Safari) nog maar 1x gezien. Ook na het afsluiten van de browser, komt de pop-up niet opnieuw tevoorschijn.
Jij hebt één van je accounts gekoppeld en krijgt de pop-up elke keer opnieuw te zien?
@Suzy ik heb een paar dagen aangemeld en ik krijg nu ook geen pop-up meer, het is dus opgelost 🙂