Beantwoorden
Ex-Netweter
 

Alle redenen om de Fair Use Policy te verhogen

  • Laat de mensen onbeperkt cloud-opnames kijken op hun TV-Box
  • Cloud gaming komt om de hoek kijken!
  • Netflixen? Ai Ai Ai... Hier niet. 
  • 15 games downloaden op je PS4? Ah nee, zelfs niet in één maand.
  • Google Stadia is daar... oh nee, daar is de FUP! AAAGRRR ik ga dood

Geen redenen genoeg?

0 Likes
6 reacties
janne_man
Professional Superweter
Berichten: 5175
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Een echt antwoordkanon jij! De gouden postveer is voor jou

Alle redenen om de Fair Use Policy te verhogen

Beste @Ex-Netweter je liedje wordt eentonig en blijkbaar lijd je aan selectieve blindheid, want ik zou niet durven schrijven dat je leugens verkondigd.

Om dat even op te frissen:

- "Laat de mensen onbeperkt cloud-opnames kijken op hun TV-Box" kijk eens hier

- "15 games downloaden op je PS4? Ah nee, zelfs niet in één maand". Als je het gepaste abonnement hebt kan je onbeperkt downloaden. Je zal dan best je downloads plannen tijdens de daluren (of zijn dat misschien je heilige slaapuren). Zie hier.

- "Google Stadia is daar... ". zoals ik in de pers kon lezen is het maar een mager beestje.

- "ik ga dood". Eindelijk?, neen dat is niet ernstig van mij. 

 

Zoals je weet is de site van de Netweters een site van gebruikers. Ja, er zijn enkele medewerkers van Telenet actief op deze site, maar daarom is dat nog niet het communicatie medium met Telenet. Doordat ik de indruk heb dat je niet goed je weg vind naar de juiste informatie (zie hierboven) geef ik je hier nog eens de link door hoe je Telenet kan contacteren. 

De herhaling is de basis van het onderwijs: in de vorige link wordt ook verwezen naar de Netweters.

Lees goed wat daar staat: onze eerste help-mekaar-desk voor en door klanten.

igvfer
Professional Superweter
Berichten: 7734
Dat verdient een trofee! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Alle redenen om de Fair Use Policy te verhogen

@janne_man  Proficiat, een goede poging om een diep gefrustreerde @Ex-Netweter  nog eens op het goede spoor te zetten. Maar ik vrees dat het een terminaal zieke patiënt is. Wiens kennis zich beperkt tot spelletjes spelen en series te bekijken. Jammer, maar er zijn nu eenmaal personen met dergelijk ziektebeeld. Ik vraag mij eigenlijk af hoe dat bvb in de USA gaat waar er nog een massa huishoudens zijn die niet eens een deftige xDSL lijn hebben. Terwijl hier in Vlaanderen 99.5% van de gezinnen een mogelijke aansluiting hebben van minimaal 25 Mbps. Het gemiddelde ligt een stuk hoger dankzij de aansluitingen van Telenet. En hoeveel daarvan zijn dan echte grootgebruikers met meer dan 750GB per maand? Veel bedrijven komen daar zelfs niet aan.



  Ignace (igvfer) | Krak
  Niets is mooi of lelijk, het is enkel wij die het mooi of lelijk vinden.
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Ex-Netweter
 

Alle redenen om de Fair Use Policy te verhogen

@igvfer  @janne_man 

Als ik het goed voor heb is JustNick al eens gebannen geweest.

Ik schrok dus wanneer er terug berichten verschenen van hem.

Zijn posts zijn altijd (nog) steeds in hetzelfde bedje ziek.

Altijd maar klagen en zagen (waar echt niemand iets aan heeft) in de hoop dat er iemand mee op zijn kar springt.

Hij heeft nog steeds niet door waarvoor dit forum staat: ELKAAR HELPEN.

Zal hij het nu leren of door hebben? Laat ons hopen....

Master-Magic
Professional Superweter
Berichten: 5256
Professional organizer! PhD in problem solving! Organisatietalent! Topic held(in)!

Alle redenen om de Fair Use Policy te verhogen

stadia is niet echt iets wat je wilt, als je Chromecast gebruiker bent las ik vorige week dat er veel toestelletjes heet worden en de werking soms uitvalt, 

en dat stadia zelf nog problemen heeft.

 

denk dat de topic starter eens nadrukkelijk moet gewezen worden op hoe dit forum werkt (wat hierboven al is gedaan).

cloud opnames bekijken via de telenet box neemt geen internet verkeer af van je maandelijkse limiet, dus weet niet waarom die dat aankaart.

enfin, laten we hopen dat men geleerd is na vele pogingen om hem op de juiste weg te helpen 😉 


   Master-Magic | Krak
    https://www.master-magic.be
      Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
0 Likes
Steven-E
Freshman Meesterweter
Berichten: 2584
Jij bent geliefd! Jij bent een pro! Krak 2021 Krak 2022

Alle redenen om de Fair Use Policy te verhogen

Ik zag een post van @Ex-Netweter en dacht: nee die ga ik niet lezen want 't zal weer van 't zelfde zijn.
Maar 't was sterker dan mezelf en heb het toch maar gedaan, en ik had gelijk ...


  Steven-E | Krak
  Ik wil groot zijn in iets kleins
  Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.
Suzy
Community Manager
Berichten: 7382
Dat verdient een Gouden Uil! Slimme zet! TAGGING MASTER! Tag away, my dear!

Alle redenen om de Fair Use Policy te verhogen

@Ex-Netweter we begrijpen dat je een grote voorstander bent van het verhogen van de FUP bij Telenet en dat je graag Cloud gaming zou geïntegreerd zien. Je hebt dit dan ook al meermaals op De Netweters laten weten. Ik lijst je recente posts erover even op:

 

Zoals de andere Netweters hierboven reeds aangekaart hebben, is De Netweters er als platform om elkaar te helpen niet om met Telenet in contact te staan. Ikzelf en andere moderatoren zijn Telenet medewerkers en zullen opvallende topics of problemen zeker doorgeven wanneer nodig. Dus meelezen doen we zeker en vast! En ik kan je bevestigen, Telenet weet dat er klanten zijn die graag de FUP willen verhogen. 

 

Je mening geven of je "wenslijst" doorgeven op De Netweters mag zeker, maar om elke week een nieuw topic te starten over hetzelfde onderwerp, gaat niets versnellen. In tegendeel, zoals je zelf kan zien zorgt dit eerder voor irritatie bij je mede-Netweters. Wil je regelmatig iets zeggen over eenzelfde onderwerp, hou het dan binnen hetzelfde topic. 

 

Ik sluit dit topic nu af om verdere commentaren te beperken. 😉


https://www.netweters.be/html/assets/Telenet%20logo%20signatures.pngSuzy
Community Manager
Vergeet niet om likes te geven en/of als oplossing te markeren.